همشهری آنلاین: مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی کشور نابینایان و کم‌بینایان، گرامیداشت دهه فجر با قهرمانی آذربایجان غربی و اصفهان در دو بخش آقایان و بانوان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌هاي نابینایان و کم‌بینایان، این رقابت‌ها با حضور 39 ورزشکار در بخش بانوان و 30 ورزشکار در بخش آقایان از استان‌های البرز، همدان، اصفهان، زنجان، خراسان شمالی، آذربایجان غربی، گیلان، کردستان، قزوین، کرمانشاه، چهار محال و بختیاری وآذربایجان شرقی در پیست اتومبیلرانی مجوعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

در بخش انفرادی بانوان هاجر صفرزاده از اصفهان در جایگاه نخست ایستاد، الهه قلی‌فلاح از زنجان دوم شد و سمیرا جلیلوند از قزوین در ردیف سوم قرار گرفت.

در بخش تیمی بانوان اصفهان اول شد، قزوین در جای دوم قرار گرفت، آذربایجان غربی به عنوان سوم دست یافت و استان‌های همدان، البرز و زنجان در جایگاه چهارم تا ششم ایستادند.

در بخش انفرادی آقایان حسن گلابی از همدان اول شد، امین بابلی از اصفهان در جای دوم قرار گرفت و مهدی علیزاده از آذربایجان شرقی در ردیف سوم ایستاد.

در بخش تیمی آقایان هم آذربایجان غربی به عنوان نخست دست یافت، همدان دوم شد، اصفهان در جای سوم قرار گرفت و تیم‌های آذربایجان شرقی، زنجان و کرمانشاه به ترتیب در ردیف چهارم تا ششم ایستادند.

کد خبر 324096

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha