سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه «خوشنویسان مشغول کارند (۳)» با آثاری از بابک اطمینانی، محمدعلی بنی‎اسدی و محمد فدایی آغاز به کار می‏‌کند.

به گزارش ایسنا، «خوشنویسان مشغول کارند (3)» که عنوان این بخش آن «قوت خیال! خیال هویت؟» است، شامل آثار بابک اطمینانی، محمدعلی بنی‌اسدی و محمد فدایی است که با رویکردی نقاشانه از خط فارسی استفاده کرده‌اند.

در این نمایشگاه ضمن نمایش آثار دیده‌نشده‌ای از این سه هنرمند، سعی شده است با چیدمانی پژوهشی، سیر دوره‌های مختلف آثار آن‌ها و نقش حروف فارسی و علت رجوع‌شان به این عنصر بصری فرهنگ تصویری ایران، بازکاوی شود.

نشست تخصصی این نمایشگاه با حضور ایمان افسریان و امیر مازیار ۱۸ بهمن‌ماه از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود. نمایشگاه «خوشنویسان مشغول کارند (3)» تا 26 دی‌ماه ادامه دارد.

پروژه «قلم‌های زنده (2)» نیز با عنوان «پرده‌برداری» و با حضور سعید خالقی 15 بهمن‌ماه ساعت 18 برگزار می‌شود. در مجموعه «قلم‌های زنده» هربار یک هنرمند در حضور مخاطبان یک اثر نقاشی می‌آفریند و در پایان کار، اثر به فروش می‌رسد.

حضور در این برنامه رایگان است، اما با توجه به محدودیت مکانی علاقه‌مندان برای رزرو با شماره ۸۸۹۳۱۷۴۴ تماس بگیرید. گالری «دنا» در ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﻗﺮﻧﯽ، ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺍﺯ ﭼﻬﺎﺭﺭﺍﻩ ﻃﺎﻟﻘﺎﻧﯽ، ﮐﻮﭼﻪ ﺳﻮﺳﻦ، شماره ۴، ﻭﺍﺣﺪ ۲ قرار دارد.

 

کد خبر 323784

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha