دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱
۰ نفر

زنی شاهرودی در جریان زایمانی کم نظیر ۵ قلو به دنیا آورد اما ۲ روز بعد ۲ فرزندش به‌دلیل نارسایی جان خود را از دست دادند.

نوزادان چند قلو

اين زن 25 ساله به نام شهربانو كريمي درحالي‌كه در ششمين‌ماه از بارداري به سر مي‌برد چند روز قبل براي انجام زايمان به بيمارستاني در گرگان منتقل شد. پزشكان اعلام كرده بودند او 3دختر و 2 پسر در راه دارد و بايد تحت مراقبت‌هاي ويژه‌اي قرار بگيرد. سرانجام روز شنبه دهم بهمن در جريان زايماني نادر 5فرزند او به دنيا آمدند. وزن نوزادان بين 850تا هزار گرم بود و متخصصان اعلام كردند وضعيت آنها مطلوب است.

با وجود اين يك روز بعد يكي از نوزادان پسر و در دومين روز دومين نوزاد پسر به‌دليل نارسايي جان خود را از دست دادند. هرچند وضعيت يكي ديگر از نوزادان نيز وخيم گزارش شده است اما 2نوزاد ديگر در سلامتي كامل به‌سرمي‌برند و از دستگاه خارج شده‌اند.
در همين حال مادر 5قلوها كه به‌دليل از دست دادن 2فرزندش وضعيت روحي خوبي ندارد به خبرنگار همشهري گفت: همانقدر كه به دنيا آمدن 5قلوها برايم شيرين بود از دست دادن 2قل از آنها برايم تلخ است. من و شوهرم حتي براي بچه‌ها اسم انتخاب كرده بوديم اما حالا 2فرزندمان را از دست داده‌ايم.

امير باقري، پدر 5قلوها كه خطاط است نيز به همشهري گفت: با اينكه درآمد چنداني ندارم اما براي به دنيا آمدن 5 قلوها لحظه شماري مي‌كردم و وقتي به دنيا آمدند از ته قلب خوشحال شدم ولي فوت 2پسرم قلبم را شكست. وي ادامه داد: ما اهل و ساكن شاهرود هستيم و بعد از اينكه فهميدم همسرم 5قلو باردار است براي دريافت كمك به مسئولان منطقه مراجعه كردم اما هيچ‌كس به من كمك نكرد و مجبور شدم همسرم را براي زايمان به استان ديگري ببرم. در اين مدت سختي‌هاي زيادي را تحمل كرديم اما باز هم خدا را شكر مي‌كنم كه هنوز 3فرزندم زنده هستند و براي سلامتي‌شان هر تلاشي كه بتوانم مي‌كنم.

کد خبر 323677

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha