همشهری آنلانی: تمرین تاکتیکی پاسگاه فرماندهی با هدف مقابله با تهدیدهای احتمالی در مناطق پدافند هوایی جنوب، جنوب غرب و جنوب شرق برگزار شد.

پدافند

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در این باره اظهار داشت: تمرین‌های تاکتیکی پاسگاه فرماندهی به صورت مداوم و مدون در مناطق و یگان‌های پدافندی در سطح کشور برگزار می‌شود و هدف برگزاری این تمرین‌های رزمایش گونه ارزیابی توانایی فرماندهان و تعیین کارایی رزمی آنها، ارتقای آمادگی رزمی در یگان‌های پدافند هوایی و ایجاد قابلیت رزم در شرایط ویژه و ناهمتراز است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: در این تمرین‌ها میزان هماهنگی سامانه‌های رزمی پدافند هوایی با شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور از طریق شبیه سازی محیط رزم احتمالی بررسی می‌شود و استقلال تاکتیکی مناطق پدافند هوایی در شرایط بحرانی مورد سنجش قرار می‌گیرد.

وی افزود: توانمندی پدافند هوایی در تحرک سریع، واکنش به موقع و توانایی فرماندهان در اتخاذ تصمیم‌ها و تدابیر تاکتیکی در شرایط تهدید از جمله مولفه‌هایی است که در تمرین پاسگاه‌های فرماندهی مورد سنجش قرار می‌گیرد که این امر باعث شناسایی نقاط ضعف و همچنین انتقال دانش و تجربه به کارکنان جوان خواهد شد.

کد خبر 323508

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha