همشهری آنلاین: شاخص کل بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات یکشنبه ۴ بهمن با ۷۹۹ واحد افزایش، در رقم ۶۷ هزار و ۷۴۰ واحد قرار گرفت.

به گزارش مهر، در پایان معاملات يكشنبه 4 بهمن، ۱.۸۱۸ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش سه هزار و ۴۸۱ میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال در ۱۱۱ دفعه معامله شد.

علاوه بر این همه شاخص‌های بورس صعودی بودند به نحوی که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۳۰۱ واحد، شاخص کل (هم وزن) ۱۷۴ واحد، شاخص قیمت (هم وزن) ۱۴۷ واحد، شاخص آزاد شناور هزار و ۳۱۰ واحد، شاخص بازار اول ۷۱۵ واحد و شاخص بازار دوم نیز ۳۷۹ واحد رشد را تجربه کردند.

نمادهای فولاد، وبصادر، رمپنا، وبملت، وتجارت، فملی و کچاد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص‌های بازار سرمایه داشتند.

همچنین در معاملات امروز در فرابورس، ۳۰۵ میلیون و ۳۷۰ هزار سهم به ارزش ۲ هزار و ۱۷۵ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال داد و ستد شد و شاخص فرا بورس (آیفکس) با صعود ۵.۶ پله‌ای به عدد ۷۳۳.۱۸ واحد رسید.

بیشترین حجم معاملات امروز بازار سهام مربوط به معامله ۳۳ میلیون و ۸۸۰ هزار سهم بانک دی و بیشترین ارزش معاملات به میزان ۵۳ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال در اختیار ذوب آهن اصفهان بود.

ارزش معاملات امروز اسناد خزانه اسلامی به رقم ۸۷ میلیارد ریال بالغ و هر برگه تسهیلات مسکن در محدوده ۷۷۰ تا ۸۹۰ هزار ریال دست به دست شد.

کد خبر 322708

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha