همشهری آنلاین: از هفته سوم از دور سوم لیگ چهارمسابقه برگزار شد که نفت آبادان، دانشگاه آزاد، پتروشیمی بندر امام و شهرداری تبریز تیم‌های پیروز این هفته بودند.

Basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسكتبال، در سالن امام خمینی (ره) گرگان تیم‌های پتروشیمی بندر امام و شهرداری گرگان به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان مهران شاهین‌طبع در حالی که با نتیجه 82 بر 70 از میزبان پیش بودند، به دلیل پرتاب سنگ و دیگر اشیا از سوی تماشاگران میزبان، بازي نیمه تمام ماند و مجددا با به بیرون هدایت شدن تماشاگران از سالن، ادامه بازی از سر گرفته شد که نتیجه 84 بر 73 به سود صدرنشین تمام شد. نيمه نخست این بازی 42 بر 36 به سود پتروشیمی بندر امام تمام شده بود.

در اراک تیم‌های شهرداری این شهر و پالایش نفت آبادان رو در روی هم قرار گرفتند که پايان تلاش دو تیم با حساب 77 بر 70 به سود مهمان تمام شد. در نیمه اول هم دو تیم در عدد 32 مساوی شدند.

دیگر بازی این هفته را تیم‌های دانشگاه آزاداسلامی تهران و نیروی زمینی تهران در سالن حکیمیه دانشگاه آزاد برگزار کردند که شاگردان هاشمی در تيم دانشگاه موفق شدند 78 بر 61 حریف خود را مغلوب کنند. نیمه اول را هم تیم دانشگاه 40 بر 29 برده بود.

و در آخرین مسابقه تیم‌های ثامن مشهد و شهرداری تبریز در خانه بسکتبال مشهد مقابل هم صف‌آرایی کردند که بازی دو تیم با نتیجه 80 بر 80 مساوی به وقت اضافه رفت و در نهایت با حساب 98 بر 90 به سود شهرداری تبریز تمام شد.

نتایج کلی بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

شهرداری اراک 70-پالایش نفت آبادان 77

دانشگاه آزاد اسلامی تهران 78- نیروی زمینی تهران 61

شهرداری گرگان 73 - پتروشیمی بندر امام 84

ثامن مشهد 90 - شهرداری تبریز 98

کد خبر 322495

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha