همشهری آنلاین: شبکه تلویزیونی سی.ان.ان گزارش داد وقوع برف و کولاک بی سابقه در نواحی شرقی آمریکا موجب شد تا ۱۰ ایالت در حالت فوق العاده یا وضعیت اضطراری قرار گیرد.

سی.ان.ان روز شنبه با انتشار این خبر افزود: انتظار می رود 85 میلیون نفر از ساکنان این بخش از آمریکا با تداوم توفان برف و کولاک که آنرا بی سابقه گزارش کرد، مواجه شوند.

به گزارش این شبکه تلویزیونی ایالت هایی که درآنها حالت فوق العاده بر اثر وقوع برف وکولاک اعلام شده شامل ویرجینیا، کلمبیا، کارولینای شمالی و مریلندهستند.بنابراین گزارش واشنگتن دی.سی پایتخت آمریکا نیز در سرما و بارش شدید برف و کولاک قرار دارد.
خبرنگاری سی.ان.ان گزارش داد:انتظار می رود مردم در نیویورک بزرگترین کولاک برف و بوران را شاهد باشند. تاکنون دستکم هشت نفر بر اثر وقوع طوفان شدید جان خود را از دست داده اند. تا امروز شنبه هشت هزار پرواز درنواحی شرقی آمریکا لغو شده است ، همچنین 130هزار مشترک برق اکنون در خاموشی به سر می برند.

کولاک در نواحی شرقی آمریکا در ساعات اولیه ظهر روز گشته (جمعه دوم بهمن ماه) آغاز شد. خدمات سیستم حمل نقل شهری در واشنگتن و حومه که از روز گذشته لغو شده احتمالا تا پایان فردا ادامه می یابند.پلیس از ساکنان این مناطق از آمریکا خواسته تا درخانه های خود بمانند.

کد خبر 322489

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha