طرح تشدید نظارت پلیس راهور در ۱۷۰ نقطه از تهران برای کنترل عدم‌آلایندگی خودروها و نظارت بر معاینه فنی آغاز شد.

به‌گفته سرهنگ محسن ترابيان معاون ترافيكي پليس راهور تهران بزرگ در اين طرح پليس ميزان آلايندگي خودروها را مورد سنجش قرار مي‌دهد و با فك پلاك خودروهاي آلاينده، اقدام به نصب پلاك اعزام به تعميرگاه روي اين خودروها مي‌كند. وي با اشاره به طرح ويژه پليس در هفته هواي پاك و اجراي طرح تشديد نظارت بر معاينه فني در پايتخت اظهار داشت:

پليس راهور تهران بزرگ قرار است به مناسبت هفته هواي پاك هر روز طرح جديدي را در سطح معابر پايتخت به اجرا درآورد كه به همين منظور طرح تشديد نظارت بر معاينه فني در معابر و خيابان‌هاي پايتخت كليد خورد. معاون ترافيكي پليس راهور تهران بزرگ درخصوص اينكه اين طرح كه با هماهنگي ستاد معاينه فني پايتخت برگزار شد، افزود: پليس با حضور در ۱۰ نقطه مركزي تهران، معاينه فني خودروها را به وسيله دستگاه‌هاي مخصوص مورد رصد قرار مي‌دهد. وي با بيان اينكه پليس در طرح مذكور ميزان آلايندگي خودروها را مورد سنجش قرار مي‌دهد، خاطرنشان كرد: پليس راهور تهران بزرگ با فك پلاك خودروهاي آلاينده، اقدام به نصب پلاك اعزام به تعميرگاه روي اين خودروها مي‌كند.

ترابيان گفت: اجراي طرح تشديد نظارت بر معاينه فني خودروهاي پايتخت سومين مرحله از اين طرح بود كه در مرحله‌هاي پيش از آن ابتدا خودروهاي دودزا پس از فك پلاك، پلاك اعزام به تعميرگاه دريافت كردند و در مرحله بعد پليس اقدام به توقيف خودروهاي
بسيار آلاينده كرد. معاون ترافيكي پليس راهور تهران بزرگ با تأكيد بر حضور پليس در بيش از ۱۷۰ نقطه از تهران براي كنترل معاينات فني و عدم‌آلايندگي خودروها اظهار كرد: پليس راهور در اين طرح از شهروندان و كارمندان ادارات دولتي مي‌خواهد تا با توجه به هفته هواي پاك، حتي‌المقدور از استفاده از خودروهاي شخصي صرف‌نظر كنند و عبور و مرور با سرويس‌ها و ناوگان حمل‌ونقل عمومي را براي كمك به داشتن هوايي پاك مورد توجه قرار دهند.

کد خبر 322322

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha