همشهری آنلاین: شهردار تهران آخرین جزییات واگذاری دو ورزشگاه به دو تیم پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش ايسنا، محمدباقر قالیباف در حاشیه جشنواره یاد یار مهربان با اعلام خبر واگذاری ورزشگاه امام رضا (ع) به باشگاه استقلال گفت: ورزشگاه کاظمی نیز در منطقه 19 نیز به پرسپولیس اختصاص داده شده است.

وی درخصوص نحوه واگذاری نیز گفت: مسوولان وزارت ورزش، شهرداری و نمایندگان دو باشگاه، کمیته‌ای تشکیل داده و درخصوص نحوه واگذاری به توافقاتی رسیده‌اند.

شهردار تهران گفت: ما حمایت صرف از یک باشگاه را قبول نداریم و معتقدیم باید برای هر دو باشگاه که طرفداران زیادی نیز دارند، اقدامات یکسانی انجام دهیم.

قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه واگذاری این دو ورزشگاه در راستای توسعه ورزش در جنوب تهران بوده است، گفت: به غیر از استادیوم 100 هزار نفری، ورزشگاه دیگری برای تمرین فوتبال وجود نداشت و این در حالی است که ما معتقدیم شهر تهران نیازمند چند ورزشگاه 10 الی 15 هزار نفری است. بر این اساس در توافقات انجام شده، مقرر شد که دو ورزشگاه امام رضا (ع) در منطقه 18 و کاظمی در منطقه 19 در اختیار این دو باشگاه قرار گیرد.

شهردار تهران دو مورد برخی شایعات مبنی بر این که نحوه واگذاری باشگاهها به تعداد هواداران ارتباط دارد گفت: اینگونه نیست و قرار شده خود مسئولان دوتیم در این زمینه به توافق برسند.

وی همچنین درخصوص راه‌اندازی نمایشگاه بزرگ شهر آفتاب نیز گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با وزارت ارشاد، مقرر شد امسال نمایشگاه بین‌المللی کتاب در این نمایشگاه برگزار شود.

شهردار تهران با بیان اینکه 70 درصد مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه کتاب از شهرستان‌های اطراف تهران هستند، گفت: اینکه نمایشگاه خارج از تهران باشد، برای شهروندان تهرانی زحمت ایجاد می‌کند، اما سعی داریم مشکل را با گسترش حمل و نقل عمومی مرتفع کنیم.

کد خبر 322020

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha