مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۲
۰ نفر

ارتفاع سازه پشتی پادگان ولی عصر بعد از تلاش شهرداری و شورای شهر تهران و رایزنی‌های صورت گرفته ۵طبقه کاهش خواهد یافت و عملیات تخریب آن نیز با دستور مقامات ارشد سپاه پاسداران شروع شده است.

در پادگان ولي عصر كه وسعت زمين آن 10هزار مترمربع است و عمارت كلاه فرنگي نيز در آن قرار دارد از سال 92تاكنون ساخت وسازهايي با ارتفاع حدود 30متر در حال انجام است كه تا همين ديروز بحث بر سرقانوني يا غيرقانوني بودن آن به سرانجام قطعي و روشني نرسيده بود اما روز گذشته ابوالفضل قناعتي، عضو هيأت رئيسه شوراي شهر تهران در مصاحبه با همشهري از به ثمر نشستن تعاملات شوراي شهر و شهرداري تهران با سپاه پاسداران انقلاب اسلامي خبر داد و گفت:‌ قرار شده تا سپاه پاسداران به جهت احترام به تصميمات مديريت شهري و رعايت سقف آسمان براساس طرح‌هاي جامع و تفصيلي علاوه بر 3 طبقه‌اي كه در تابستان گذشته بر سركاهش طبقات سازه ولي‌عصر توافق شده بود 2 طبقه ديگر نيز كاهش طبقه داشته باشند تا ارتقاع آن به سطح سازه جلويي برسد.

قناعتي ادامه داد: البته قاعده نيروهاي مسلح ضوابط خاص خود را دارد. به هرحال در هر كجاي كشور يكسري اماكن امنيتي و نظامي وجود دارد كه فرايند ساخت‌وساز زيرسطحي و روي سطحي آنها در چارچوب قوانين خودشان است چون اگر اينگونه نباشد كه ديگر امنيتي نخواهد بود. بنابراين بايد ازاين نظر حق آنها را محفوظ دانست كه تابع اصول شهرسازي نباشند. وي گفت: البته در اين مورد خاص ما شاهد عنايت فرمانده سپاه و همكاري با مديريت شهري مبني بركاهش تعداد طبقات سازه‌هاي پادگان ولي‌عصر بوده‌ايم.

کد خبر 321967

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha