همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی(نزاجا) به فرماندهان گردان های مختلف این نیرو تاکید کرد، جنگ نرم دشمن را جدی بگیرند و در زمینه آموزش و تجهیزات در آمادگی بالایی قرار داشته باشند.

 احمدرضا پوردستان

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، این مطلب را امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان روز یکشنبه در بیست ودومین همایش سرانگشتان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ویژه فرماندهان گردان قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا که با حضور رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو در مشهد مقدس برگزار شد، عنوان کرد.

وی درمورد تهدید در فضای جنگ های نیابتی نیز گفت: به عنوان بازوهای نظامی ایران وظیفه داریم خود را متناسب با تهدیدها آماده کنیم و تهدید امروز مقابله با گروهک های تکفیری است که دست نشانده آمریکا و اسراییل هستند و هدف آنها ضربه زدن به اسلام است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: یک فرمانده باید توجه کامل به زیر مجموعه خود داشته باشد و سعی در رفع مشکلات کرده و غرور از کسب این جایگاه، او را از هدف خود که خدمت است دور نکند.

امیر پوردستان گفت: همچنین از فرماندهان نیروی زمینی ارتش می خواهم توجه به سربازان را در نظر داشته باشند چون استفاده دشمن از شبکه های اجتماعی اکثراً غیر اخلاقی است و جوانان ما را به خطر می اندازد پس باید تدابیر و آموزش های لازم را در این زمینه لحاظ کنیم.

 

کد خبر 321918

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha