همشهری آنلاین: سید جمال ساداتیان در خصوص جلسه تهیه‌کنندگان در دادسرای فرهنگ و رسانه گزارشی ارائه کرد.

دادسرا

تعدادی از تهیه‌کنندگان سینما شنبه (26 دی) به دادگاه فرهنگ و رسانه دعوت شده بودند. سیدجمال ساداتیان در گفت‌وگو با  ایلنا؛ با تایید دعوت و حضور تهیه‌کنندگان سینما به دادسرای فرهنگ و رسانه گفت: در جلسه امروز فضای بسیار خوبی حاکم بود و بیشتر به دنبال همفکری و رسیدن به راهکارهای خوب برای سینمای ایران بودیم.

وی با تشکر از رئیس مجتمع قضایی دادسرای فرهنگ و رسانه گفت: در این نشست رئیس مجتمع به همراه هاتف علیمردانی، غلامرضا موسوی، مهران برومند (تهیه‌کننده دندون طلا)، محمد امامی (تهیه‌کننده سریال شهرزاد)، بیژن امکانیان و حبیب ایل‌بیگی حضور داشتند.

ساداتیان ادامه داد: در این جلسه درباره مشکلات سینمای ایران به خصوص مسائلی پیرامون پخش تبلیغات از صداوسیما و همچنین پخش تیزر‌ها از شبکه‌های ماهواره‌ای صحبت و همفکری شد و قرار شد سازوکار‌ها و راهکارهای جدیدی به دست بیاید تا تعامل سینمای ایران و تلویزیون بیشتر شود.

وی ادامه داد : همچنین قرار شد با همکاری دیگر نهادها همچون شهرداری تهران و صداوسیما زمینه‌های بهتری برای تبلیغات فیلم‌های سینمای ایرانی ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه این جلسه به هیچ عنوان جنبه دادسری و قضایی نداشت، گفت: برخوردی که با ما شد؛ بسیار رفتار خوبی بود و من از مسئولان مجتمع تشکر می‌کنم.

کد خبر 321771

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha