همشهری آنلاین: هفته اول از دور سوم لیگ برتر با انجام ۴ دیدار به پایان رسید و طی آن تیم‌های پتروشیمی بندر امام، شهرداری تبریز، پالایش نفت آبادان و شیمیدر تهران بر حریفان خود غلبه کردند.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال،‌ در حساس‌ترین بازی هفته و در سالن 17 شهریور شهر آبادان، تیم پالایش نفت این شهر موفق شد با نتیجه 87 بر 77 مقابل دانشگاه آزاد اسلامی تهران به برتری برسد.

در خانه بسکتبال مشهد شاگردات مهران حاتمی در ثامن مشهد و مهران شاهین‌طبع در پتروشیمی بندر امام به دیدار هم رفتند که صدرنشین جدول، پتروشیمی بندر امام موفق شد با حساب 92 به 66 به پیروزی برسد و صدرنشینی خود را تداوم ببخشد.

در بازی اول تالار بسکتبال آزادی تهران هم تیم‌های نیروی زمینی تهران و شهرداری تبریز مقابل هم صف‌آرایی کردند که علی توفیق دبیر فدراسیون، دکتر سررشته سرپرست تیم ملی و همچنین امیر سرتیپ پوردستان فرمانده کل نیروی زمینی ارتش هم حضور داشتند و در پايان تیم شهرداری تبریز موفق شد در یک بازی نزدیک و نفس‌گیر مقابل حریف تهرانی خود به برتری 65 بر 63 دست یابد و بالاخره طلسم ناکامی‌های خود را بشکند.

آخرین دیدار این هفته هم با حضور پرشور تماشاگران هر دو تیم شیمیدر تهران و شهرداری گرگان در تالار بسکتبال آزادی تهران انجام شد که در نهایت شاگردان رحمتی‌پور در شیمیدر موفق شدند به برتری 67 بر 56 برسند.

قبل از این دیدار یک دقیقه سکوت برای احترام به بازیکن کانادایی شیمیدر یعنی جیسون هانی‌بال به خاطر از دست دادن پدرش توسط بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم و تماشاگران حاضر اعمال شد.
نتایج کلی بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

ثامن مشهد 66 پتروشیمی بندر امام 92

پالایش نفت آبادان 87 دانشگاه آزاد اسلامی تهران 77

نیروی زمینی تهران 63 شهرداری تبریز 65

شیمیدر تهران 67 شهرداری گرگان 56

شایان ذکر است در این هفته تیم شهرداری اراک استراحت داشت.

  • جدول رده‌بندی تا پایان هفته اول از دور سوم:



1- پتروشیمی بندر امام 30 امتیاز

2- شیمیدر تهران 29 امتیاز 75+

3- پالایش نفت آبادان 29 امتیاز 31+

4- دانشگاه آزاد اسلامی تهران 27 امتیاز 117+

5- شهرداری اراک 16 بازی 27 امتیاز 94+

6- شهرداری گرگان 25 امتیاز

7- ثامن مشهد 22 امتیاز

8- نیروی زمینی تهران 20 امتیاز

9- شهرداری تبریز 19 امتیاز

کد خبر 321716

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha