چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
۰ نفر

مردی برای بیرون راندن مستأجرش ۲ آدم‌ربا اجیر کرد تا با زندانی کردن او در یک کمپ ترک اعتیاد غیرقانونی، نقشه خود را پیش ببرد.

متهم

جوان گروگان، 20روز در كمپ زنداني بود تا اينكه يك شب توانست از آنجا فرار كند و همين زيركي، راز گروگانگيري را فاش كرد. چند روز پيش مرد جواني نزد مأموران پليس رفت و گفت كه 20روز در يك كمپ زنداني بوده و شكنجه مي‌شده است. وي در توضيح ماجرا گفت: من در يك مركز تجاري در شرق تهران كار مي‌كنم. حدود 2هفته قبل زماني كه ساعت كاري تمام‌شده و من در حال جمع كردن اثاثيه غرفه‌ام بودم 2‌مرد قوي هيكل وارد مركزتجاري شدند.

آنها مرا صدا زدند و پس از آن مدعي شدند كه مأمور هستند و من بايد همراهشان بروم. آنها با تهديد مرا به خيابان كشاندند و به زور سوار خودروي پرايدي كردند و به سمت حاشيه تهران راه افتادند. نمي‌دانستم چه نقشه‌اي در سر دارند، حتي وقتي از آنها پرسيدم كه مرا به كجا مي‌برند جواني كه در صندلي عقب كنار من نشسته بود مرا مورد ضرب و شتم قرار داد. 2 جوان آدم‌ربا در حاشيه تهران وارد ساختماني شدند و مرا تحويل شخصي دادند كه بعد از لحظاتي متوجه شدم آنجا كمپ ترك اعتياد است.

چند معتاد هم آنجا بودند كه صداي فريادهاي آنها را مي‌شنيدم. وي ادامه داد: وقتي از مسئول كمپ پرسيدم كه چرا مرا به آنجا منتقل كرده‌اند مدعي شد كه بايد مواد را ترك كنم ‌حال آنكه من اصلا معتاد نيستم. هيچ‌كس درآنجا به سؤالاتم پاسخ نمي‌داد و 20روز در آنجا زنداني بودم تا اينكه از غفلت كاركنان كمپ استفاده و از آنجا فرار كردم.

با اين شكايت تيمي از كارآگاهان با دستور قاضي آرش سيفي، بازپرس شعبه چهارم دادسراي امور جنايي تهران راهي كمپ ترك اعتياد شدند. اين كمپ غيرقانوني بود و در ادامه 2 جواني كه دست به آدم‌ربايي زده بودند، شناسايي و دستگير شدند. با تحقيق از اين دو آدم‌ربا مشخص شد كه پشت پرده ماجرا مردي آشنا پنهان شده است. اين مرد با پرداخت دستمزد 2ميليون توماني به آدم‌ربايان آنها را اجير كرده بود كه سناريوي اين گروگانگيري را اجرا كنند.

با دستگيري مرد آشنا، او در بازجويي‌ها گفت: شاكي مدتي قبل غرفه‌اي را كه ارثيه‌ پدرم بود اجاره كرده بود اما هرچه به او مي‌گفتم كه غرفه را تخليه كند بي‌فايده بود. همين باعث شد كه نقشه بكشم تا او را چند روزي به كمپ بفرستم. مي‌خواستم در مدتي كه او در كمپ زنداني است، مقدمات بيرون كردن او از غرفه را به‌صورت قانوني انجام دهم و اصلا فكرش را نمي‌كردم كه گير بيفتم.به گزارش همشهري، طراح اين نقشه آدم‌ربايي و 2متهم اجير شده با قرار قانوني در اختيار مأموران پليس آگاهي تهران قرار گرفتند و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد تا ابعاد پنهان ماجرا آشكار شود.

کد خبر 321551

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha