همشهری آنلاین: سازمان توسعه تجارت ایران پس از بررسی درخواست‌های ارایه شده، برای واردات دو مدل شورولت و یک مدل خودرو اپل مجوز صادر کرد.

Import

به گزارش مهر، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک ایران، اعلام کرده است: با توجه به نامه دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه درباره خودروی سواری قابل ورود با نشان تجاری Chevrolet، با رعایت آئین‌نامه ضوابط فنی واردات خودرو و رعایت سایر مقررات و مطابق با مدل‌های مندرج در گواهی نمایندگی صادره مرکز اصناف و بازرگانان با اعتبار دوره زمانی ۲۹ آذرماه ۹۸، اقدام شود.

دفتر نیروی محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده است که واردکننده در نظر دارد دو مدل خودرو شورولت AVEO و TRAX کره جنوبی را در حجم موتورهای ۱۴۰۰ تا ۱۸۰۰در دو گروه شاسی‌بلند و هاچ‌بک وارد کشورمان کند.

همچنین در مجوز صادر شده برای واردات خودرو اُپل هم آمده است: با توجه به نامه صنایع خودرو و نیرو محرکه در خصوص خودروی سواری قابل ورود با نشان تجاری OPEl، طبق قوانین و مقررات اقدامات شود. خودرو درخواستی برای این برند نیز insignia limousine nb با حجم موتور ۱۹۹۸ اعلام شده است.

کد خبر 321120

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha