حمیدرضا علی‌پور - همشهری ورزشی: علی پروین مانند همیشه که وقتی مشکلی برای یکی از ورزشکاران پیش می‌آید، پیشقدم می‌شود، باز هم پا پیش گذاشت تا کمک کند.

علی پروین

اسطوره باشگاه پرسپوليس اين‌بار به كمك سوشا مكاني شتافت تا شايد بتواند به او كمك كند. علي پروين درباره آخرين وضعيت سوشا مكاني با همشهري ورزشي به گفت‌وگو پرداخت.

  • گويا با وجود تلاش‌هاي شما هنوز مكاني آزاد نشده است؟

نمی‌دانم؛ ما کارمان را کرده‌ایم؛ برای آزادی سوشا وثیقه گذاشته‌ایم و احتمالاً تا ساعت 19 امروز (ديروز) آزاد خواهد شد. من نمي‌گويم كه سوشا اشتباه نكرده است اما نبايد كاري كنيم كه اذيت شود و فوتبالش نابود شود؛ من با قاضی او هم صحبت کردم؛ قاضی لطف کرد و گفت چون سوشا برای پرسپولیس و این مردم زحمت کشیده یک کاری می‌کند و اضافه كرد اين را حتم داشته باشيد كه اگرجاي سوشا فرد دیگری بود حکم سختی برای او در نظر می‌گرفتند. به نظرم سوشا جرمی مرتكب نشده كه آن‌قدر موضوع بزرگ شده است او با خانمی عکس دارد که نامزدش است. پدر این دخترخانم هم آمده و رضایت داده است و فکر نمی‌کنم مشکلی باشد.

  • اما پرسپوليس به دنبال بيرانوند رفته است.

اين حق طبيعي برانكو و باشگاه است كه وقتی تیم دو دروازه‌بان خود را از دست داده است، دروازه‌بان جدید بگیرد. باید درباره سوشا هم تصمیم بگیرند اما نبايد كاري كنند كه سوشا پيش از آزادي در زندان نابود شود.

  • به نظر شما بيرانوند مي‌تواند به پرسپوليس كمك كند؟

بيرانوند دروازه‌بان خوبي است اما بايد اين را بداند كه پرسپوليس مانند ديگر تيم‌ها نيست و بايد در اين تيم با تمام حواشي مبارزه كند و به ياد داشته باشد كه هوادار از اين تيم فقط پيروزي و موفقيت مي‌خواهد.

کد خبر 320996

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha