پنجشنبه ۹ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۶:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: رقابت‌های تنیس اوپن امریکا پنج‌شنبه 9 شهریور در بخش مردان وزنان پیگیری می‌شود و در هر دو بخش شانس‌های اول با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش آسوشیتد پرس در این روز از رقابت‌ها آندره آغاسی و رافائل نادال در بخش مردان و آملی مورسمو، ژاستین هنین، لیندسی داونپورت، سرنا ویلیامز و ماریا شاراپوا در بخش زنان به رقابت خواهند پرداخت.

در بخش مردان اندی رادیک قهرمان مسترز سینسیناتی چهارشنبه شب با غلبه بر کریسین پلس به عنوان اولین نفر از تنیسورهایی که شانس بالایی برای قهرمانی در این مسابقات دارند به دور سوم صعود کرد.

 از  تنیسورهایی که  امروز(پنج‌شنبه 9 شهریور) باید برای رسیدن به دور سوم رقابت کنند می‌توان علاوه بره آندره آغاسی و رافائل نادال  به مارک فیلیپوسیس و دیوید نعلبندیان اشاره کرد. جیمز بلیک شانس پنجم مسابقات، نیکولای داویدنکو شانس هفتم، فرناند گونزالز شانس دهم و تامی برداریچ شانس دوازدهم مسابقات هم امروز با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

در بخش زنان هم آملی آمورسمو شانس اول مسابقات، ماریا شاراپوا شانس دوم مسابقات، نادیا پتروا شانس پنجم، مارتینا هینگیس شانس هشتم و سرنا ویلیامز که هیچ شانسی باری قهرمانی او در این مسابقات در نظر گرفته نشده برای رسیدن به دور سوم بازی خواهند کرد.

یکی از مهم‌ترین نتایج دور اول مسابقات در روز چهارشنبه 8 شهریور که به دلیل بارش شدید باران نامرتب برگزار شد شکست شانس یازدهم بخش زنان-آناستازیا مسینا- در برابر ویکتوریا آزارنکو بود.

چند صحنه از بازی‌های دور اول این تورنمنت را که رویترز مخابره کرده ببینید:

کد خبر 3208

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز