همشهری آنلاین: اولین همایش دانشجویان و فرهیختگان ایرانی در کره‌جنوبی سیزدهم دیماه سال ۹۴ با حضور بیش از ۵۰ نفر از دانشجویان ایرانی که عمدتا در مقاطع دکتری در دانشگاه‌های مختلف مشغول به تحصیل بودند در محل نمایندگی جمهوری‌ اسلامی ایران در کره‌جنوبی برگزار شد.

برگزاری اولین همایش دانشجویان و فرهیحتگان ایرانی در کره جنوبی

حسن طاهریان سفیر جمهوری اسلامی ایران در کره‌جنوبی بر ضرورت برقراری ارتباط مستمر و منظم‌تر بین نمایندگی و دانشجویان تاکید نموده و گفت: هدف از برگزاری این جلسات بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان و انتقال آن به مقامات مسئول بویژه مسئولین محترم وزارت علوم، تنحقیقات و فناوری می‌باشد.

وي گفت: تحلیل کلی آن است که کره‌جنوبی بدلیل وضعیت مناسب فرهنگی و علمی، مکان مناسبی برای ادامه تحصیل دانشجویان مستعد و با استعداد ایرانی می‌باشد و لذا نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در کره‌جنوبی در تلاش است تا مقدمات حضور بیشتر دانشجویان ایرانی در کره‌جنوبی را مهیا نماید.

برگزاری اولین همایش دانشجویان و فرهیحتگان ایرانی در کره جنوبی

به اساس اين گزارش در ادامه اين مراسم دانشجویان حاضر با طرح مشکلات و مسائل خود در حوزه‌های مختلف تحصیلی و اقامتی در کشور كره‌جنوبي نسبت به انتقال این مسائل و موضوعات به مسئولين و پیگیری نسبت به حل آن را خواستار شدن.

کد خبر 320497

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha