دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۰
۰ نفر

با اکران «شکاف» کیارش اسدی‌زاده و «بوفالو» کاوه سجادی حسینی، سرانجام «نقش نگار» علی عطشانی بعد از مدت‌ها انتظار برای حضور روی پرده امیدوار شد.

سینما

البته اين انتظار فعلا ادامه دارد و بايد ديد «اين سيب هم براي تو» كي به كف فروش مي‌رسد. «كوچه بي‌نام» هاتف عليمرداني هم با پايين آمدن كف فروش «شيفت شب» به نمايش عمومي در مي‌آيد و اكران «وروجك‌ها» به كارگرداني فرزاد اژدري هم از روزهاي پاياني دي آغاز مي‌شود. ضمن اينكه سرنوشت اكران «مرگ ماهي» روح‌الله حجازي و «خنده‌هاي آتوسا» عليرضا فريد معلوم نيست.

  • آمار فروش روزهاي زمستاني

به‌نظر مي‌رسد اكران «محمد رسول‌الله(ص)» مجيد مجيدي تا جشنواره ادامه دارد. اين فيلم كه بيش از 4‌ماه روي پرده دوام آورده، به فروش 15ميلياردي رسيده و «شاهزاده روم» همزمان با پشت سر گذاشتن شصتمين روز نمايش بيش از 3ميليارد و 150ميليون تومان فروخته است. اكران اين انيميشن در 35سالن شهرستان و 15سالن تهران ادامه دارد. شيفت شب نيكي كريمي كه به‌تازگي وارد باشگاه ميلياردي‌ها شده، به فروش يك ميليارد و 100ميليون توماني رسيده و همچنان در 18سالن تهران و 28سينما در شهرستان‌ها روي پرده است.

«جامه‌دران» در 58روز اكران در تهران به فروش 841ميليون توماني دست يافت و فروش آن در 15سالن شهرستان 546ميليون تومان است. فيلم پربازيگر «در مدت معلوم» به كارگرداني وحيد اميرخاني در 18روز اكران در 24سالن تهران در آستانه 700ميليون توماني شدن است و درآمد آن از 10روز نمايش در 20سالن شهرستان 275ميليون تومان شده است. شكاف كه در جشنواره سال گذشته مورد استقبال قرار گرفته بود، هنوز خارج از تهران به نمايش عمومي درنيامده و فروش آن در 14سالن پايتخت 60ميليون تومان است.

بوفالو پس از 4روز اكران در 10سينما 19ميليون تومان فروخته و «اين سيب هم براي تو» در ششمين هفته اكران از مرز 400ميليون تومان گذشته است. تازه‌ترين فيلم سيروس الوند در 12شهر ديگر به نمايش درآمده و تنها 76ميليون تومان فروخته است. «پي22» به كارگرداني حسين قاسمي جامي در 2هفته نمايش در تهران و شهرستان‌ها در مجموع 51ميليون تومان به‌دست آورده و «بچگي‌تو فراموش نكن» جلال فاطمي هم در مجموع 300ميليون تومان فروش داشته است.

  • اكران 28فيلم هنر و تجربه

گروه هنر و تجربه كه امسال جزو فعال‌ترين بخش‌هاي جشنواره فيلم فجر است، روزهاي شلوغ اكران را سپري مي‌كند. در اين روزها 28فيلم همزمان در اين گروه به نمايش درآمده و هفته اخير 2فيلم «جزيره رنگين» خسرو سينايي و «بهمن» مرتضي فرشباف به جمع آنها پيوسته‌اند. سينايي در فيلم تازه خود عمدتا از بازيگران بومي جزيره قشم استفاده كرده و در فرشباف روايت خود را از يك داستان خارجي با بازي فاطمه معتمد‌آريا و همسرش احمد حامد ساخته است.

کد خبر 320317

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha