همشهری آنلاین: یک سایت خبری عربی از جدایی مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان و محمد نوری از تیم‌هایشان در تعطیلات نیم فصل خبر داد.

تیموریان

به گزارش جی پلاس، سایت عربی «کوره» در گزارشی به بررسی نقل و انتقالات زمستانی لیگ ستارگان قطر پرداخته که در این گزارش نام سه بازیکن ایرانی هم به چشم می‌خورد.

در گزارش این سایت عربی آمده است: « مسعود شجاعی بازیکن الغرافه در جمع بازیکنانی است که کاندید جدایی از تیم در تعطیلات زمستانی است بخصوص اینکه این بازیکن آنطور که انتظار می‌رفت عمل نکرده و نتوانسته انتظارات فنی را برآورده کند. البته شجاعی آخرین بازیکنی بود که با باشگاه الغرافه به توافق رسید و در اردوی خارجی تیم پیش از شروع فصل حضور نداشت.»

در ادامه این گزارش آمده است: «تیم المسیمیر که امسال اولین حضورش در لیگ ستارگان را تجربه می‌کند تنها باشگاهی است که چهار بازیکن خارجی‌اش را در نیم فصل تغییر می‌دهد. محمد نوری، آرویلتو، امورین و پینتو چهار بازیکن خارجی مسیمیر هستند که نتوانسته‌اند عملکرد مطلوبی داشته باشند.»

گزارش سایت کوره با ذکر نام آندرانیک تیموریان خاتمه می‌یابد: «همچنین نام بازیکنان برجسته دیگری در تغییرات زمستانی به چشم می‌خورد که آندرانیک تیموریان و جِرمی دو بازیکن ام صلال هستند که با نظر سرمربی ترکیه‌ای تیم و به خاطر عملکرد نامطلوب خود از این تیم جدا خواهند شد.»

 

کد خبر 320148

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha