همشهری آنلاین: مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران از عدم همراهی قطعی سه لژیونر‌ تیم ملی امید برای حضور در رقابت‌های مقدماتی المپیک خبر داد.

تیم ملی امید

به گزارش ايسنا، حبیب کاشانی در این باره افزود: چون بازی‌های تیم امید در فیفا دی نیست، جهانبخش، آزمون و عزت‌اللهی را نمی‌توانیم در اختیار داشته باشیم. تماس‌هایی و پیگیری‌هایی داشته‌ایم و جلساتی داشته‌ایم جهانبخش به دلیل اردو تیمش نتوانست تیم امید را همراهی کند، آزمون چون یک نیز بازیکن حرفه‌ای است و به دلیل شرایط باشگاهی‌اش اعلام شد که نمی‌تواند تیم همراهی کند.

وی ادامه داد: مشکلی در این باره نیست ما اطمینان می‌دهیم که ایران عزیز پر از استعداد است و حتما تیم تمام تلاشش را خواهد کرد تا نبود این عزیزان احساس نشود.

کاشانی گفت: 40 سال از آخرین صعود تیم ملی به المپیک می‌گذرد و چند روز بعد در دومین دوره جام ملت های امید فوتبال آسیا شرکت می‌کنیم. مسابقاتی که تیم های اول، دوم و سوم از این تورنمنت به المپیک صعود می‌کنند.

وی افزود: مربیان گلایه دارند که لیگ را تعطیل می‌کنیم و بازیکنان‌شان را دیر به آنها می‌دهیم ولی ما برای صعود به المپیک تلاش می‌کنیم و اگر بازی های لیگ شنبه انجام می‌شد و بازیکنی از تیم ما مصدوم می شد، اضافه کردن بازیکن دیگر کار سختی است. ما حتی به خاطر بازی های لیگ برتر و بازیکنان، بازی 16 دی با کره شمالی را لغو کردیم و بازی سبک تری را جایگزین کرده‌ایم.

کاشانی درباره وضعیت قرارداد محمد خاکپور سرمربی تیم امید تصریح کرد: یکی از خواسته‌های خاکپور این بود که بعد از صعود به المپیک تکلیف قرارداد من چه می‌شود. البته قرار بود توافقاتی در قرارداد انجام شود. به طور مثال در بند 13 ماده 7 آمده بود که اگر کادر فنی به هر دلیلی با تیم امید قطع ارتباط کند بعد از سال‌ها می‌توانند از آنها خسارت بگیرند که این بند درست شد. یا اینکه خواسته کادر فنی این بود که اگر از قرارداد ما مالیات کسر می‌شود، رسید آن را به ما بدهند که این مسئله همه انجام شده است.

وی ادامه داد: وزیر ورزش هم با محمد خاکپور، محمد مایلی‌کهن و علی کفاشیان جلسه برگزار کرد و از طرف سعید عزیزیان و هادی طباطبایی این قرارداد را امضا کردند اما قرارداد جدید خاکپور روز چهارشنبه به او تحویل داده شد تا موارد اصلاح شده را ببیند اما هنوز قرارداد او امضا نشده است و قرار است اگر مشکلی در قرارداد نیست تا قبل از اعزام به خارج از کشور کارهای قرارداد خاکپور انجام شود.

کاشانی هم‌چنین با اشاره به برخی مشکلات مالی تیم امید و دیدار اعضای این تیم با شهردار تهران تاکید کرد که با همکاری و مساعدت شهردار تهران مقرر شده است، در صورت صعود به المپیک پاداشی مناسب از سوی شهردار به اعضای تیم پرداخت شود.

مدیر تیم ملی امید با اشاره به بدقولی کمیته ملی المپیک گفت: از سه ماه پیش قرار بود این کمیته 100 میلیون تومان به ما کمک کند اما به دلیل مشکلاتی نتوانسته این کار را انجام دهد.

او اضافه کرد: پس از مراسم بدرقه عازم مشهد می شویم تا از اما رضا مدد بگیریم و زیارتی انجام دهیم و سپس از آنجا به امارات می رویم و پس از انجام یک بازی در این کشور، 17 دی به قطر می‌رویم.

کد خبر 320029

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha