جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: اگر چه بازیکنانی مثل رونالدو و مسی خیلی گران و ثروتمند هستند اما هیچ‌کدام آنها به پای متیو فالامینی ۳۰ میلیارد دلاری نمی‌رسند.

متیو فلامینی

به گزارش ایسنا و به نقل از sbnation، متیو فلامینی هافبک فرانسوی باشگاه آرسنال شرکتی را چند سال پیش تاسیس کرده بود که در آستانه تغییری گسترده در زمینه انرژی با استفاده از لوولینیک اسید بوده است. در نهایت این تلاش و اقدامات به نتیجه رسیده است. در واقع این مواد که از بازمانده زباله‌ها تولید می شود، می تواند جایگزین نفت و گاز شود و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ارزش تجاری شرکت فلامینی 30 میلیارد دلار برآورد شده و به این ترتیب تعجبی ندارد که او عنوان مرد سال NME را در سال 2015 کسب کند.

فلامینی این شرکت را هفت سال پیش با هدف پیدا کردن راهی برای کمک به طبیعت ثبت کرد و به نظر می‌رسد توانسته به اهدافش دست پیدا کند. گفتنی است در شرایطی ثروت این هافبک فرانسوی تا این حد افزایش یافته که دستمزد سالیانه او در باشگاه آرسنال کمتر از دو میلیون یورو است. حالا این بازیکن بعد از رشد بی سابقه صنعت و شرکتش به ثروتمندترین ورزشکار جهان تبدیل شده است که البته سود خود را نه در میدان ورزش بلکه در اقتصاد به دست اورده است.

سوخت سالم و سازگاری با طبیعت باعث شده است تا شرکت‌های زیادی به فلامینی پیشنهاد بدهند تا برای خودروهای آتی شاهد سوخت طبیعی و سالم باشیم.

کد خبر 320028

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha