همشهری‌آنلاین: سه تکذیبه و واکنش ۱۱ دی ماه از دفتر رئیس بازسی دفتر مقام معظم رهبری، دفتر ولایتی و دفتر باهنر درباره انتخابات منتشر شد.

دفتر رییس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حجت‌الاسلام ناطق نوری ضمن تاکید بر حضور همه گروه‌ها در انتخابات با هیچ جریان سیاسی همکاری ندارد. متن اين بيانيه به شرح زير است:

در پی انتشار برخی اخبار در خصوص حضور و حمایت حجت‌الاسلام ناطق نوری از جریان خاص سیاسی، دفتر ایشان ضمن تکذیب اینگونه اخبار تاکید می‌کند که ایشان همچون دوره های مختلف تمامی تلاش خود را بر مشارکت حداکثری ملت شریف ایران و همچنین حضور و رقابت گروه‌های مختلف و متنوع سیاسی که به اصل نظام و ولایت فقیه اعتقاد دارند معطوف داشته و دارد و از هیچ گروه سیاسی خاص حمایت نکرده و همکاری ندارند.

در همین خصوص یادآوری می‌نماید حجت‌الاسلام ناطق نوری امیدوارند با حضور حداکثری ملت شریف ایران باردیگر شاهد نمایش اقتدار و عظمت نظام در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی در شرایط امروز که دشمنان نقشه‌های شوم خود را در منطقه دنبال می‌کنند، باشیم.

  • واکنش دفتر ولایتی به اخبار اختلاف‌انگیز درباره ائتلاف اصولگرایان

دفتر رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک اعلام کرد: نماینده علی اکبر ولایتی در جلسات شورای ائتلاف اصولگرایان حضور دارد.
خبرگزاری فارس: واکنش دفتر ولایتی به اخبار اختلاف‌انگیز درباره ائتلاف اصولگرایان

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس دفتر رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی انتشار برخی اخبار اعلام کرد: علاء‌الدین بروجردی، نماینده آقای ولایتی با توجه به هماهنگی های انجام شده در جریان ائتلاف اصولگرایان کماکان در جلسات مربوطه حضور داشته و هماهنگی های لازم را دنبال می کند.

  • دفتر باهنر خبر خروج وی از ائتلاف اصولگرایان را تکذیب کرد

در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر اینکه محمدرضا باهنر در پی قرار گرفتن برخی افراد در لیست اصولگرایان از ائتلاف اصولگرایان خارج می‌شود، دفتر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری خبر مذکور را تکذیب کرد.

متن تکذیبیه دفتر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری بدین شرح است:

«خبر منتشر شده درخصوص تهدید مهندس باهنر به خروج جبهه پیروان از ائتلاف اصولگرایان درصورت قرارگرفتن آقایان رسایی، نبویان و کوچک زاده در لیست اصولگرایان، تکذیب می شود.»

کد خبر 320016

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha