همشهری آنلاین: سردبیر همشهری آنلاین در صفحه اینستاگرام‌ خودش در باره سریال شهرزاد نوشته است: زمانی برای خواندن و تماشا این شهرزاد راوی نیست، خالق است. ببینید اگر ندیده‌اید.

sharzad

همین پست کوتاه دکتر یونس شکرخواه در صفحه اینستاگرام شخصی‌اش درباره سریال شهرزاد؛ بازتاب فراوانی در رسانه‌ها داشت.

خبرگزاری ایسنا؛ خبرآنلاین؛ ایلنا و... پست اینستاگرامی این استاد ارتباطات و عضو شورای علمی مدرسه عالی سینما را پوشش دادند.

ایسنا در خبری تحت عنوان "شهرزاد از نگاه شکرخواه" نوشته است:

استاد شناخته‌شده عرصه‌ی ارتباطات با انتشار مطلبی در صفحه شخصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی، به حمایت از سریال «شهرزاد» پرداخت.

 دکتر یونس شکرخواه - استاد ارتباطات و روزنامه‌نگاری - در صفحه‌ی شخصی‌اش در اینستاگرام با انتشار عکسی از جلد دی‌وی‌دی قسمت یازدهم سریال «شهرزاد»، علاقمندان و شاگردانش را به تماشای ساخته حسن فتحی دعوت کرده است.

شکرخواه در این مطلب نوشته است: زمانی برای خواندن و تماشا. این شهرزاد راوی نیست، خالق است. ببینید اگر ندیده‌اید.

ایسنا اضافه کرده که در زمان پخش برنامه خندوانه شاهد حضور دکتر شکرخواه در برنامه رامبد جوان بودیم که اتفاقا جوان از این برنامه به عنوان یکی از قسمت‌های موفق خندوانه یاد کرده بود

  • دلایل اشاره

در همین حال شکرخواه در پاسخ به یکی از کامنت‌ها برای اشاره به سریال شهرزاد در صفحه اینستاگرام خود این دلایل را برشمرده  است: توجه به یک رفتار حرفه‌ای در بخش خصوصی، باور پذیر بودن درام، قدرت سینماتیک، زبان صرفه‌جویانه، لوکیشن و بافت مناسب اتفاق، هزینه در زمینه فرهنگ، ساخت خوب و قرار گرفتن محصول فرهنگی در سبد خرید مردم.

او در عین حال نوشته است: تعریف یا انتقاد از خود اثر حق مصرف کنندگان است

سریال شهرزاد هم اینک از طریق شبکه نمایش خانگی در بازار عرضه می‌شود. علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی و مصطفی زمانی از جمله بازیگران این سریال هستند.

کد خبر 319953

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha