همشهری آنلاین: رئیس سازمان سینمایی طی احکام جداگانه‌ای، اعضای شورای علمی و مدیر اجرایی مدرسه ملی سینمای ایران را منصوب کرد.

cinema

به گزارش ایسنا، دکتر حجت الله ایوبی طی حکمی، دکتر منصور براهیمی، دکتر یونس شکرخواه، سید رضا میرکریمی، سعید پوراسماعیلی، مجتبی راعی، سید روح الله حسینی و مجید شیخ انصاری را به عنوان اعضای شورای علمی مدرسه ملی سینمای ایران منصوب کرد.

در متن این حکم به اعضای شورای یاد شده آمده است:

نظر به تجربه، تعهد و سوابق ارزشمند علمی و دانشگاهیان، و با استناد به ماده 22 اساسنامه مدرسه ملی سینمای ایران، به موجب این حکم برای مدت 3 سال به عنوان " عضو شورای علمی مدرسة ملی سینمای ایران" منصوب می‌شوید.

امید است در تهیه و تدوین برنامه‌ها و سیاست‌های آموزشی و پژوهشی این مدرسه که مأموریت خطیری در حوزه آموزش و پژوهش‌های سینمایی بر عهده دارد، ضمن توجه به توان، تجربه و دانش فیلمسازان و سینماگران ایرانی، از کلیه ظرفیت‌های علمی و فنی سینمای جهان به منظور استانداردسازی و ارتقای بین المللی سینمای ایران استفاده کنید؛باشد که با پذیرش و انجام این مسئولیت بزرگ، برگ زرین دیگری بر صفحات درخشان سینمای ایران بیفزاید."

دکتر ایوبی همچنین طی حکمی دیگر دکتر " سید روح الله حسینی " را به عنوان مدیر اجرایی و دبیر شورای علمی مدرسه ملی سینمای ایران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

"نظر به سوابق اجرایی و علمی تان، و به پیشنهاد هیأت امنای مدرسة ملی سینمای ایران، به موجب این حکم برای مدت 3 سال به سمت مدیر اجرایی و دبیر شورای علمی مدرسه ملی سینمای ایران منصوب می‌شوید.

امید است با تلاش و تدبیر و نیز بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و فنی سینمای ایران و جهان، بتوانید این مدرسه را به مرکزی پویا، روزآمد و شایسته نام سینمای بلند آوازه ایران تبدیل کنید. این مدرسه می‌تواند حلقه وصلی بین اهالی سینما و سایر مراکز آموزشی و پژوهشی داخلی و خارجی و در نتیجه نویدبخش آینده‌ای پربار برای اعتلای این هنر و مرکزی برای تولید اندیشه‌های ناب و ریشه‌دار در فرهنگ اسلامی و ایرانی باشد، موفقیت‌های روزافزون‌تان را در انجام این مأموریت سترگ از خداوند متعال خواستارم."

کد خبر 292651

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha