همشهری آنلاین: رییس ستاد محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر این که کلیه اطلاعات پرندگان موجود در باغ پرندگان به طور مستمر در اختیار سازمان محیط زیست قرار می‌گیرد گفت: در نگه‌داری این پرندگان کلیه مسائل زیست محیطی و سلامت آن‌ها مدنظر قرار گرفته است.

محمد مهدی گلمکانی

به گزارش ايسنا، محمد مهدی گلمکانی گفت: در مورد پروژه‌های بزرگ از جمله دریاچه چیتگر و باغ پرندگان شورای راهبردی وجود دارد که در این شورا نماینده سازمان حفاظت محیط زیست نیز حضور دارد که نظرات خود را اعلام و در جریان روند اجرایی قرار می‌گیرند.

وی در خصوص برخی اظهار نظرها در مورد ایرادات سازمان حفاظت محیط زیست بر نحوه نگه‌داری پرندگان در این مجموعه افزود: تمامی پرندگانی که در مجموعه باغ پرندگان نگه‌داری می‌شوند آمار و وضعیت‌شان در اختیار سازمان حفاظت محیط زیست قرار می‌گیرد و این سازمان در اجرای طرح‌های این مجموعه مشارکت دارد و خوشبختانه همکاری مناسبی نیز در زمینه تبادل اطلاعات و اجرای پروژه‌ها ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: برای اجرای هر مبحثی در این شورا گفت‌وگو می شود و در نهایت نیز تصمیم‌گیری توسط اعضای این شورا انجام می‌شود.

تمام پروژه‌های محیط زیستی در شهرداری تهران پیوست محیط زیستی دارد و برابر مصوبه شورای شهر تهران هر سه ماه یک بار گزارشی به اعضای شورا داده می‌شود بر این اساس در انجام کلیه فعالیت‌ها نظارت دقیقی اعمال می‌شود.

کد خبر 319864

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha