همشهری آنلاین: تهیه کننده برنامه «امروز فرداست» از پخش اولین قسمت آن از فردا شب ششم دی ماه از رادیو گفتگو خبر داد و آن را برنامه‌ای موضوع‌محور دانست.

احسان علیخانی

به گزارش مهر؛ فرهاد دهنوی با اشاره به ویژه برنامه‌ای که قرار است از فردا یکشنبه شب ساعت ۲۲ در رادیو گفتگو روی آنتن برود، گفت: «امروز فرداست» یک برنامه موضوع محور است که از نگاه اهالی فرهنگ و هنر موضوعات مختلف را بررسی می‌کند.

وی با اشاره به برنامه فردا که با موضوع گفتگو روی آنتن می‌رود، اظهار کرد: فردا با حضور افشین یداللهی شاعر، شاهین فرهت موسیقیدان، احسان علیخانی مجری به موضوع گفتگو پرداخته خواهد شد و هرکسی از نگاه خود و با توجه به حوزه کاری که دارد به این بحث می‌پردازد که چگونه با مردم گفتگو می‌کند.

این تهیه کننده درباره دیگر ویژگی‌های برنامه «امروز فرداست» اظهار کرد: این برنامه با ریتم تندی پیش می‌رود، ما یک اتاق فکر داریم که موضوعات برنامه را در آن مشخص می‌کنیم و قرار است موضوع برنامه را از نگاه‌های مختلفی بررسی کنیم.

دهنوی درباره این برنامه که اهالی فرهنگ و هنر در آن حضور می‌یابند، یادآور شد: این برنامه که شهرام گیل آبادی اجرای آن را بر عهده دارد تحول نویی در برنامه‌هاست و قرار نیست با مهمانان گپ زده شود بلکه ما در برنامه با اندیشه افراد سر و کار داریم. به طور مثال ما به این مساله نمی‌پردازیم که افشین یداللهی چند سال دارد و یا چند کتاب شعر سروده است بلکه او در برنامه توضیح می‌دهد که چگونه در اشعارش با مردم گفتگو می‌کند.

برنامه «امروز فرداست» که اولین قسمت آن فردا شب پخش می‌شود هر یکشنبه ساعت ۲۲ به مدت ۱۲۰ دقیقه روی آنتن رادیو گفتگو می‌رود و در هر قسمت از چهار مهمان در حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر بهره می‌گیرد. نویسنده این برنامه سارا فرجی است.

کد خبر 319432

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha