دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
۰ نفر

جشنواره بین‌المللی موسیقی پیامبر مهربانی با حضور نمایندگان ۷ کشور خارجی و هنرمندان ۸ استان ایران ۴ تا ۷ دی در ۵ فرهنگسرای شهر تهران برگزار می‌شود.

جشنواره موسیقی

به گزارش همشهري، هنرمندان نوازنده و خواننده از افغانستان، تركيه، آذربايجان، گرجستان، عراق، تاجيكستان و مراكش به همراه گروه‌هاي موسيقي از استان‌هاي كردستان، لرستان، خراسان، گيلان، سيستان و بلوچستان، مازندران، بوشهر و آذربايجان شرقي در اين جشنواره برنامه اجرا مي‌كنند.

فرهنگسراهاي ارسباران، انديشه، بهمن (سالن نغمه)، ابن سينا و خاوران در جريان برگزاري جشنواره موسيقي پيامبر مهرباني هر روز از ساعت ۱۸ تا۲۰ ميزبان گروه‌هاي داخلي و بين‌المللي خواهند بود و آيين پاياني جشنواره روز 7دي در تالار شهيد آويني فرهنگسراي بهمن با حضور مشترك همه گروه‌هاي موسيقي روي صحنه و اجراي رپرتوآر وحدت برگزار مي‌شود. قرار است در اين مراسم آلبوم موسيقي هنرمندان هند و پاكستان با موضوع پيامبر مهرباني رونمايي شود.

براساس آنچه در جدول اجراهاي جشنواره آمده، فرهنگسراي خاوران فقط روز 6دي ميزبان اجراي گروه‌هاي مراكش و افغانستان و لرستان و خراسان خواهد بود؛ ضمن اينكه گروه سنتي نوا هم در اين رويداد موسيقايي اجرا خواهد داشت. سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران سال گذشته جشنواره بين‌المللي آواي غدير را با شركت عاشيق‌هايي از ايران، تركيه، آذربايجان و گرجستان در فرهنگسراي ارسباران برگزار كرده بود.

کد خبر 318921

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha