همشهری آنلاین: پنجمین دوره رقابت‌های کاتای قهرمانی آسیا با کسب ۵ مدال نقره و برنز و عنوان سومی برای تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

Iran Kata Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوارش، این دوره از مسابقات روز یکشنبه (29 آذر) با حضور تیم‌هایي از 9 کشور به میزبانی تایلند در دانشگاه بانکوک برگزار شد که در نهایت تیم ملی کشورمان که با نفرات دوم و سوم خود در این مسابقات شرکت کرده بود، با کسب 1 مدال نقره و 4 برنز روی سکوی سوم آسیا ایستاد. ژاپن با 5 طلا قهرمان شد و کره جنوبی با 3 مدال نقره عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

برای تیم کشورمان محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی در «گوشین جوتسو» کاتا موفق به کسب مدال نقره شدند. در این بخش ژاپن قهرمان شد و تایلند برنز گرفت. در «ناگه نو» کاتا ژاپن طلا گرفت، کره جنوبی نقره کسب کرد و تیم ملی کشورمان با ترکیب فتح‌اله فریدی وثوق و حمیدرضا کریمی ناصر موفق به کسب مدال برنز شدند.

سید سینا موسوی و مهدی محمدی در «جونو» کاتا پس از ژاپن و تایلند، مدال برنز را به خود اختصاص دادند. در «کاتا منو کاتا» محمدعلی وحید و رضا صفی روی سکوی سوم ایستادند. در این کاتا هم ژاپن و کره مدال‌های طلا و نقره را کسب کردند. علیحسین میرزایی و فرزاد ناطق‌پور در «کیمه نو» کاتا مدال برنز کسب کردند. در این کاتا هم سکوی اول و دوم به ژاپن و کره رسید.

کد خبر 318797

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha