ده‌ها نفر از سپرده‌گذاران مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج روز گذشته در برابر ساختمان بانک مرکزی اقدام به برگزاری تجمع کردند و از مقامات بانک مرکزی خواستند برای بازگرداندن سپرده‌هایشان اقدام کند.

بانک مرکزی

تجمع اين سپرده‌گذاران البته باعث اختلال در رفت‌وآمد خودروها در خيابان ميرداماد تهران شد تا نيروي انتظامي براي رفع ترافيك وارد عمل شود. به گزارش همشهري، سپرده‌گذاران مؤسسه ثامن‌الحجج ، صبح ديروز جلوي درب بانك مركزي تجمع كردند و اين افراد با در دست داشتن پلاكارد‌هايي خواهان تعيين تكليف سپرده‌هاي خود شدند. پيش از اين نيز سپرده‌گذاران مؤسسه ميزان كه در پي سوء‌مديريت ورشكسته شده‌ بود، با تجمع در مقابل استانداري خراسان، مجلس شوراي اسلامي و بانك مركزي از مسئولان تقاضاي رسيدگي داشتند.

اين گزارش مي‌افزايد سپرده‌گذاران اين مؤسسه غيرمجاز به‌صورت ساماندهي شده اقدام به مسدودكردن خيابان‌‌هاي اصلي كرده و شعار‌هايي با مضمون درخواست حمايت از سوي بانك مركزي سر ‌دادند. در پي برخي مشكلات مالي در مؤسسه ثامن‌الحجج، بانك مركزي هيأت نظارت بر عملكرد اين مؤسسه را تشكيل داد تا با نظر ساير دستگاه‌هاي نظارتي، مسائل پيش آمده از سوي اين مؤسسه ساماندهي شود.

کد خبر 318761

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha