همشهری آنلاین: تیم بانوان ایران با کسب پنج مدال طلا، نقره و برنز به عنوان نخست مسابقات بین‌المللی کشتی آلیش در کشور بلاروس دست یافتند.

Iran Alish Team

در تورنمنت بین‌المللی آلیش بانوان در مینسک، پایتخت بلاروس حیدری طلایی شد، قربانی و رحیمی به مدال نقره رسیدند، غریب‌گشته و احمدی صاحب مدال برنز شدند و تیم ایران به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های انفرادی تورنمنت بین‌المللی آلیش بانوان روز شنبه (28 آذر) با حضور تیم‌های ایران، بلاروس، اوکراین، صربستان، لیتوانی، روسیه، لهستان و استونی برگزار شد که در وزن 55 کیلوگرم یگانه غریب‌گشته در دور اول کشتی‌گیری از کشور لیتوانی را ضربه فنی کرد و سپس در دور دوم با ضربه فنی مغلوب نماینده بلاروس شد. وي در نهايت پس از پيروزي بر كشتي‌گير ديگري از بلاروس به مدال برنز رسيد.

در وزن 60 کیلوگرم سمیه حیدری در دور اول کشتی‌گیری از کشور روسیه را شکست داد و در دور دوم نماینده بلاروس را شکست داد و در فینال هم کشتی‌گیر ديگري از روسیه را ضربه فنی کرد و موفق به کسب مدال طلا شد.

در وزن 65 کیلوگرم زهرا مجدی در دور اول مغلوب کشتی‌گیری از کشور صربستان شد و از دور مسابقات حذف گردید.

در وزن 70 کیلوگرم عزت قربانی در دور اول کشتی‌گیر بلاروسی را ضربه فنی کرد و به فینال مسابقه راه یافت و در دیدار نهایی در یک کشتی نزدیک 7 بر 5 دیدار را به حریفي لهستانی واگذار کرد و صاحب مدال نقره شد.

در وزن 75 کیلوگرم مریم احمدی در دور اول مغلوب کشتی‌گیر روسی شد و در دیدار رده‌بندی موفق به کسب مدال برنز شد.

در وزن 75+ كيلوگرم سعیده رحیمی حریف اوکراینی خود را ضربه فنی کرد و به فینال راه یافت و در مسابقه نهایی در یک کشتی نزدیک مغلوب کشتی‌گیر صربستاني شد و به مدال نقره بسنده کرد.

همچنین روز یکشنبه مسابقات تیم به تیم بین تیم‌های ایران، منتخب اروپا، منتخب بلاروس و اوکراین برگزار می‌گردد.همچنین قرار است در صورت موافقت فدراسیون‌های بلاروس و ایران یک مسابقه دوستانه بین تیم‌های دو کشور در روز دوشنبه انجام شود.

 

کد خبر 318663

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha