همشهری آنلاین: شاهین خالدان موفق شد با پیروزی مقابل نماینده اتریش به جدول اصلی رقابت‌های فیوچرز ترکیه راه یابد.

Sh.Kaledan

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، در آخرین روز مسابقات جدول مقدماتی رقابت‌های بین‌المللی فیوچرز ترکیه، شاهین خالدان به مصاف کریستوف دانگ از اتریش رفت و در نهایت توانست مقابل حریف خود به برتری رسيده و راهی جدول اصلی بازی‌ها شود.

وی در راند نخست جدول اصلی بازی‌ها سه‌شنبه (24 دي) به مصاف لندی هامپل از اتریش می‌رود و انوشا شاهقلی نیز با رافپودیچ کروات مسابقه می‌دهد.

این مسابقات از ۱۴ لغایت ۲۸ آذر ماه برگزار مي‌شود و تیم ملی کشورمان با ترکیب انوشا شاهقلی، شاهین خالدان و محسن حسین‌زاده به مدت دو هفته به مصاف حریفان خود می‌رود.

تیم ملی تنیس ایران خود را برای حضور در رقابت‌های گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه که اواخر تیر ماه سال آینده با حضور تیم‌های سقوط‌کننده از گروه ۲ (ایران و لبنان)، تیم‌های حاضر در گروه ۳ (ترکمنستان، هنگ کنگ، سوریه و کامبوج) و تیم‌های صعودکننده از گروه ۴ (جزایر پاسیفیک و سنگاپور) برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

یادآور می‌شود ۲ تیم برتر جواز حضور در گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه را به دست می‌آورند. هدایت تیم ملی کشورمان برعهده سعید احمدوند خواهد بود و قاسم کردی نیز به عنوان سرپرست ملی‌پوشان را همراهی می‌کند.

 

کد خبر 318159

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha