همشهری آنلاین: هفته چهاردهم لیگ برای تیم‌های صبا، سایپا و نفت خوش‌یوم بود اما فولاد، ملوان و استقلال اهواز با شکست در این هفته چشم به آینده دارند.

سایپا

صباي قم در روز سرد 22 آذر ميزبان ملوان انزلي بود و توانست همانطور كه علي دايي قول داده بود با پيروزي از زمين خارج شود. تك گل اين بازي را  جلال‌الدين علي محمدي در دقيقه 69 به ثمر رساند. ملواني‌ها در اين روز با اخراج پژمان نوري در دقيقه 78 مجبور شدند 12 دقيقه ده نفره بازي كنند.

صبا با اين پيروزي با 25 امتياز در مكان سوم قرار گرفت و ملوان 16 امتيازي به مكان يازدهم بسنده كرد.

در ديگر بازي اين روز نفت تهران در مقابل فولاد خوزستان،از باخت يك برد شيرن ساخت. شاگردان منصوريان توانستند گل مهدي دغاغله در دقيقه 17 را با دو گل آلوز نانگ و وحيد اميري در دقايق 51 و 79 به پيروزي تبديل كنند. نفت با اين پيروزي با 16 امتياز در رده دهم جدول قرار گرفت و فولاد نه امتيازي در هفته 14 ليگ به رده چهاردهم رسيد.

ورزشگاه كرج در روزهاي پاياني پائيز سرد امسال، سرما را احساس نكرد. پيروزي 4 بر يك سايپا مقابل استقلال اهواز هيجان‌انگيز‌تر از آن بود كه معدود تماشگران اين بازي احساس سرما كنند. گل‌هاي سايپا را كه اينك با 24 امتياز در مكان چهار قرار دارد، ميداوودي، مشكل‌پور، نكونام و زينالي در دقايق،41،34،31،26 به ثمر رساندند. تك گل استقلال اهواز را محمد غلامي در دقيقه 87 به ثمر رساند. اسقلال اهواز با 6 امتياز در قعر جدول 16 تيمي ليگ قرار دارد.

سپاهان كه مي‌خواهد هر چه زودتر با مربي جديد خود به صدر بازگردد در زمين خود اينبار به درب بسته راه‌آهن خورد و دو تيم به نيتجه بدون گل رضايت دادند. زرد پوشان اصفهان فعلا با 21 امتياز در مكان ششم قرار دارند و راه‌آهن يازده امتياز فعلا سيزدهم است.

ساير بازي‌هاي هفته چهاردهم ليگ برتر دوشنبه 23 آذر برگزار مي‌شود.

کد خبر 317938

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha