شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
۰ نفر

۱۵سال پس از کسب جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان، دنباله فیلم سینمایی «ببر خیزکرده، اژدهای پنهان» برای نمایش در شبکه نتفلیکس آماده شد.

شمشیر سرنوشت

به گزارش همشهري، اين فيلم كه «شمشير سرنوشت» نام دارد، به كارگرداني يوئن وو-پينگ طراح سرشناس صحنه‌هاي رزمي سه‌گانه «ماتريكس» و «بيل را بكش» ساخته شده و ميشل يو و داني ين در آن نقش‌هاي خود را در فيلم اول تكرار كرده‌اند. قرار است شمشير سرنوشت از 26فوريه 2016از شبكه اينترنتي نتفليكس و همزمان در چند سالن آيمكس به نمايش عمومي درآيد.

فيلم داستاني حماسي درباره عشق گمشده، شمشيري افسانه‌اي و آخرين فرصت براي رستگار شدن را در پس‌زمينه‌اي از نبرد ازلي و ابدي ميان خير و شر روايت مي‌كند. ببر خيزكرده، اژدهاي پنهان سال 2000به كارگرداني آنگ لي ساخته و خيلي زود تبديل به يكي از موفق‌ترين فيلم‌هاي تاريخ سينماي تايوان شد.

فيلم در 10رشته ازجمله بهترين فيلم نامزد دريافت جايزه اسكار بود و علاوه بر اسكار بهترين فيلم خارجي‌زبان، توانست در رشته‌هاي طراحي هنري، موسيقي متن و فيلمبرداري اين جايزه معتبر را از آن خود كند. ببر خيزكرده، اژدهاي پنهان كه با بودجه 17ميليون دلار توليد شده بود، بيش از 210ميليون دلار در دنيا فروخت و تا مدت‌ها موفق‌ترين فيلم خارجي‌زبان اكران‌شده در آمريكاي شمالي بود.

کد خبر 316811

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha