دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
۰ نفر

۳ گروه از منتقدان در لس‌آنجلس، بوستون و نیویورک فیلم سینمایی «کانون توجه» را به‌عنوان اثر برگزیده خود در سال ۲۰۱۵ معرفی کردند.

سینما

به گزارش همشهري، انجمن منتقدان فيلم لس آنجلس، منتقدان فيلم نيويورك آنلاين و جامعه منتقدان فيلم بوستون در انتخاب‌هاي سالانه خود كانون توجه به كارگرداني تام مك‌كارتي را برگزيدند تا راه براي درخشش بيشتر آن در فصل جوايز سينمايي آمريكا هموارتر شود؛گرچه فيلم پيش از اين در بيست و پنجمين دوره جوايز سالانه فيلم مستقل گاتام جوايز بهترين فيلم بلند داستاني، بهترين فيلمنامه و جايزه ويژه گروه بازيگري را برده بود.

كانون توجه با الهام از ماجرايي واقعي ساخته شده و تلاش خبرنگاران روزنامه بوستون گلوب را براي پرده‌برداري از رسوايي بزرگ سوءاستفاده جنسي در كليساي كاتوليك روايت مي‌كند. انجمن منتقدان فيلم لس‌آنجلس جورج ميلر را براي «مكس ديوانه: جاده خشم» به‌عنوان بهترين كارگردان برگزيد و ميشاييل فاسبندر براي بازي در «استيو جابز» بهترين بازيگر مرد شد.

منتقدان فيلم نيويورك آنلاين علاوه بر جايزه بهترين فيلم، جايزه بهترين كارگرداني و بهترين فيلمنامه را هم به كانون توجه دادند. از سوي ديگر، جامعه منتقدان فيلم بوستون تاد هينز را براي «كارول» به‌عنوان بهترين كارگردان برگزيد و جايزه بهترين فيلمنامه را به كانون توجه اهدا كرد.

کد خبر 316398

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha