همشهری آنلاین: معاون دادستان شهرستان خمینی شهر اعلام کرد: ساعتی قبل با شکایت مادر کودک پنجساله، پزشک و پرستار متخلف بیمارستان اشرفی این شهرستان برای انجام تحقیقات تکمیلی با دستور مرجع قضایی، بازداشت شدند.

تخلفات پزشکی

یوسف کریمی افزود: در پی مراجعه شاکی به دادستانی شهرستان خمینی شهر و استماع اظهارات مادر و کودک پنجساله این پرونده، دستور احضار متهمان صادر شد.

وي ادامه داد: متهمان که یک پزشک و یک پرستار هستند پس از تفهیم اتهام بنا به دستور مقام قضایی برای انجام تحقیقات تکمیلی، روانه بازداشتگاه نیروی انتظامی شدند.

معاون دادستان شهرستان خمینی شهر با تاکید بر اینکه مراجع قضایی این شهرستان با قاطعیت به این پرونده رسیدگی خواهند کرد، از رسانه‌های گروهی خواست که تا زمان اعلام نهایی حکم و تشکیل دادگاه از هرگونه اظهار نظر درباره این پرونده خودداری کنند.

وی به ايرنا گفت: در آینده نزدیک، اخبار تکمیلی از اقدامات قضایی و تحقیقات در باره این پرونده در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

جمعه ششم آذر، پسر بچه ای به نام « صدرا زاهدپور » به دلیل جراحت چانه به بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر مراجعه و به صورت سرپایی و با بخیه زدن محل جراحت درمان می‌شود اما به دلیل ناتوانی خانواده این کودک برای پرداخت هزینه درمان، پزشک و پرستار به باز کردن بخیه‌های کودک اقدام و از درمان وی ممانعت کردند.

وزیر بهداشت در این باره گفت: بنده هم این خبر را در شبکه‌های مجازی شنیده‌ام و تیمی را مامور کرده‌ام که به اصفهان بروند و در این مورد تحقیق کنند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در این مورد از مردم عذرخواهی کرده و قول داده است که مسئول شیفت و افراد متخلف را به دستگاه قضائی معرفی کند.

کد خبر 316235

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha