۳ مرد با راه‌اندازی آتلیه عکاسی زیرزمینی از روش عجیبی برای تبلیغات اینترنتی استفاده می‌کردند.

handcuff

 آنها با سرقت عكس‌هاي زنان مخصوصا عروس‌ خانم‌ها از يك آتليه معروف، آنها را در اينترنت و شبكه‌هاي اجتماعي پخش مي‌كردند تا براي خودشان تبليغ كنند.چند روز پيش مسئول يك آتليه معروف عكاسي در مشهد به پليس فتا رفت و از سرقت عكس‌هاي آتليه‌اش خبر داد. او گفت: افراد ناشناسي با سرقت‌ عكس‌هاي خصوصي عروس‌خانم‌ها و زناني كه به آتليه من آمده بودند، اين عكس‌ها را در سايت‌هاي اينترنتي و شبكه‌هاي اجتماعي منتشر كرده و براي آتليه عكاسي خود اقدام به تبليغ مي‌كنند.

با شكايت اين مرد، از آنجا كه عكس‌هاي خصوصي عروس‌خانم‌ها بدون اطلاع‌شان در فضاي مجازي منتشر شده بود، تيمي از مأموران پليس فتا وارد عمل شده و خيلي زود موفق به شناسايي 3مرد شدند كه يك آتليه عكاسي زيرزميني راه‌انداخته بودند. سردسته آنها كارمند اخراجي آتليه معروف بود و همدستانش نيز از كارمندان همان آتليه بودند. در واقع همدستان اين مرد با سوءاستفاده از موقعيت شغلي خود در آتليه معروف و دسترسي به بانك عكس‌ها، اقدام به سرقت عكس‌هاي خصوصي مشتريان كرده و اين عكس‌ها را با نام آتليه زيرزميني خود منتشر و از اين طريق براي جذب مشتري تبليغ مي‌كردند.

سرهنگ جواد جهانشيري، رئيس پليس فتاي خراسان رضوي با بيان اين خبر گفت: با دستگيري هر سه متهم و كشف ده‌ها عكس خصوصي متعلق به زنان و دختران و مخصوصا عروس‌‌خانم‌ها در كامپيوترهايشان، پرونده آنها در اختيار مرجع قضايي قرار گرفت و تحقيقات براي شناسايي شاكيان ادامه دارد.

کد خبر 316083

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha