همشهری آنلاین: دهمین سالگرد شهدای اصحاب رسانه روز پنجشنبه با حضور خانواده معظم شهدا و اصحاب رسانه بر سر مزار شهدای اصحاب رسانه در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

شهدای رسانه

مراسم شهدای رسانه

در این مراسم علاوه بر خانواده معظم شهدای رسانه و ارتش جمعی از مقامات کشوری و لشگری از جمله حجت الاسلام حسنی جانشین عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی و جعفری معاون منابع انسانی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

خانواده معظم شهدا و اصحاب رسانه با اهدای گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب اسلامی مخصوصا شهدای این حادثه غمبار را گرامی داشتند و 104 کبوتر نیز به یاد شهدای رسانه و ارتش آزاد شد.

اجرای تواشیح و همخوانی توسط گروه ولایت و سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توسط دسته عزاداران دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه‌های دهمین سالگرد شهادت شهدای رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

روز پانزدهم آذر 84 در حادثه ای ناگوار جمعی از خبرنگاران، تصویر‌برداران و  عکاسان خبری رسانه‌های مختلف کشور  از جمله محمد کربلایی احمد،  عكاس و خبرنگار روزنامه همشهري در سقوط هواپیمای C130 به شهادت رسیدند.

این گروه به منظور پوشش خبری رزمایش عاشقان ولایت عازم بندرعباس بودند که هواپیمای حامل آنان دچار نقص فنی شد و پس از برخورد با ساختمان‌های اطراف فرودگاه مهرآباد سقوط کرد.

کد خبر 315890

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha