همشهری آنلاین: هشتمین سالگرد شهدای اصحاب رسانه بعد از ظهر امروز با حضور خانواده شهدای اصحاب رسانه و جمعی از مسوولین در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) برگزار شد.

شهدای رسانه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان بهشت زهرا (س) با گرامیداشت سالروز شهادت جمعی از خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان در حادثه سقوط هواپیمای سی 130 گفت: شهدا دارای مقام والایی هستند بویژه شهدایی که با قلم خود آگاهی و روشنایی بخش یک جامعه هستند.

ˈسعید خال ˈافزود: خبرنگاران متعهد همانند انبیاء الهی هستند که برای ارتقاء سطح آگاهی و بینش انسان ها از نثار جان خود نیز دریغ نمی کنند.

وی تاکید کرد: شهدای اهل قلم با تقدیم خون خود در راه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دستاوردهای نظام اسلامی، اهمیت رسالت خود را به خوبی اثبات کردند.

معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان بهشت زهرا (س) برگزاری سالگرد و یادواره شهدا را انتقال تجربیات و دستاوردهای اهداف بزرگ شهیدان به نسل های سوم و چهارم انقلاب دانست و گفت: حضور خودجوش مردم فهیم و قدردان ایران اسلامی بر سر مزار و مرقد مطهر شهدا نشانه قدرشناسی آنان از خادمین خود است.

برپایی ایستگاه صلواتی، پرواز 104 کبوتر به یاد شهدای رسانه و اهدا گل به مزار شهدا از دیگر برنامه های هشتمین سالگرد شهدای رسانه بود.

هشتمین سالگرد شهدای رسانه در قطعه 50 اصحاب رسانه بهشت زهرا (س) با حضور مسوولین لشگری و کشوری و همچنین خانواده های شهدای رسانه و شهروندان در حال برگزاری است.

ˈدر حادثه سقوط هواپیمای سی 130 در نیمه آذر سال 84 شماری از اصحاب رسانه و نیروهای ارتش جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند. ˈ

کد خبر 241348
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز