جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: فردی که به رغم مجموع حساب بانکی ۵۸۰ میلیون‌ ریالی‌اش گدایی می‌کرد در بوشهر دستگیر شد.

پول‌های گدای میلیونر

به گزارش ايرنا، رئیس روابط عمومی شهرداری بوشهرگفت: فردی که با ظاهری ژولیده در خیابان های شهر بوشهر به مدت 13 سال گدایی می‌کرد توسط عوامل این شهرداری و همکاری پلیس دستگیر شد.

امید پارسایی فر افزود: این فرد در زمان دستگیری 35 میلیون ریال وجه نقد به همراه داشت ضمن اینکه در دو حساب بانکی نیز 550 میلیون ریال سپرده گذاری کرده است.

وی یادآورشد: در راستای جمع آوری متکدیان و انتقال آنها به زادگاهشان، عوامل شهرداری بوشهر این فرد را که با ترفندهای مختلف از مردم پول دریافت می‌کرد در خیابان طالقانی هفته جاری دستگیر کردند.


پارسایی فر افزود:این گدا که خود را «اسماعیل» معرفی کرده بود گفته است اهل یکی از شهرهای همجوار بوشهر و مجرد است و فقط برادری دارد که او از گدایی کردنش خبر دارد چون پول‌هایش را به او می‌دهد تا برایش در بانک نگهداری کند.

وی گفت:بعد ازاستحمام، فرد متکدی با پول‌هایش، به حراست شهرداری منتقل شد تا درباره وضعیت این پول ها فکری شود.
پارسایی افزود: با نظارت نیروی انتظامی، شمارش پول‌هایی که در جیب و آستر کت و کاپشن مرد پنهان شده بود، آغاز شد و مبلغ 35 میلیون ریال شامل چک پول و اسکناس شمارش شد.

وی اظهارداشت: به رغم تلاش ماموران برای شمارش مقداری پول‌های مچاله شده بدلیل فرسوده بودن اسکناس‌ها و بر اثر بارندگی‌های اخیر به هم چسیده بودند که به راحتی قابل شمارش نبودند.

وی گفت:در همین راستا 9 کیلو و سیصد گرم اسکناس غیر قابل شمارش از این گدا توسط ماموران صورتجلسه و اسکناس‌ها و گدای پولدار به کلانتری تحویل داده شد تا وضعیت وی از طریق مراجع قضایی مشخص شود.

پارسایی فر یادآورشد: پس از بازپرسی قضایی مقرر شد وی هر چه سریع تر شهر بوشهر را ترک کند، در غیر این صورت مجدد دستگیر و به یکی از شهرهای دوردست کشور فرستاده می‌شود.

کد خبر 315886

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha