همشهری آنلاین: رییس جمهوری، کار و تولید را مهمترین اولویت و نیاز امروز کشور دانست و تاکید کرد: رونق اقتصادی و رفاه اجتماعی بدون قرار گرفتن در مسیر تولید محقق نخواهد شد و رسیدن به این هدف تنها با اراده کارگران و تولیدکنندگان حاصل می‌شود.

rouhani

حجت الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني روز چهارشنبه و پس از بازديد از كارخانه شيشه مينا و عزاداري اربعين حسيني(ع) در جمع كارگران و كاركنان اين مجموعه توليدي، در گفت و گویی با خبرنگاران ‌اظهارداشت: كسب روزي حلال، تلاش براي رفع نيازمندي هاي جامعه و مردم و كار و كوشش براي توسعه و آباداني و رساندن كشور به قله هاي علم و پيشرفت، از اولويت های ايران اسلامي است.

رییس جمهوری تاکید کرد: امروز مبارزه با استكبار و دشمنان با كار، جهاد اقتصادی و تلاش و نه با شعار ممكن است و هرچه در مسير پيشرفت، توسعه و آبادانی ایران اسلامی بيشتر تلاش كنيم دشمنان مايوس تر خواهند شد.

دکتر روحانی با تسليت ايام اربعين حسيني، راهپيمايي ميليوني عاشقان اهل بيت(ع) در اربعين حسيني را با تاسي از حضرت زينب کبری(س) و اهل بيت(ع) دانست و اظهارداشت: عاشورا روز شور بزرگ حسيني و اربعين روز سوز حسيني است.

رییس جمهوری حضور در جمع كارگران و تلاشگران در مسير آباداني و پيشرفت كشور و عزاداري با آنان در اربعین حسینی را نشان دهنده جایگاه ویژه کار و تولید برشمرد و گفت: اين عزاداران هم نشانه اي از تلاش براي پيشرفت كشور هستند و هم عزاداريشان نشان از آمیختگی زندگی آنان به عشق اهل بيت(ع) دارد.

رييس جمهوري صبح چهارشنبه و همزمان با اربعين حسيني با حضور در كارخانه شيشه سازي مينا ضمن بازديد از بخش هاي مختلف اين مجتمع صنعتي، در جمع عزاداران حسيني به عزاداري اربعين سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) پرداخت.

دكتر روحاني در بازديد از بخش هاي مختلف خط توليد كارخانه شيشه مينا، با توضيح مسوولان و متخصصان در جريان روند امور و چگونگي توليدات اين مجموعه توليدي و صنعتي قرار گرفت.

رييس جمهوري سپس در جمع عزاداران اربعين حسيني در مسجد و حسينيه اين كارخانه حضور يافت و همراه با آنان براي سرور و سالار شهيدان اباعبدالله الحسين (ع) و خاندان عصمت و طهارت به عزاداري پرداخت.

كارخانه شیشه سازی مینا در سال 1347 با هدف تامین بطری های مصرفی در يك شرکت نوشابه سازی احداث گردید و تکمیل بسته بندی محصول را از چاپ روی بطری تا ساخت تشتک و جعبه پلاستیکی حمل نوشابه اجرا کرد.

اين شركت در ابتدا با يك كوره به ظرفيت 35 تن در روز و دو خط توليد شروع به كار كرد و در دو مرحله توسعه ظرفيت اسمي آن به 160 تن در روز و تعداد خطوط تولید آن به 5 خط ارتقاء یافته است.

رييس جمهوري را در اين بازديد ربيعي وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي همراهي می‌كرد.

کد خبر 315836

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha