همشهری آنلاین: حجم وسیعی از شهرها تا یک ماه آینده تحت پوشش تالیا قرار می‌‌گیرند.

 صابر فیضی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت تالیا و درباره‌ این‌که به نظر می‌رسد این سیم‌کارت‌ها با ورود سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتورهای اول و دوم دچار انزوا شده و چرا مخابرات درباره تاخیر در عملکرد این پیمانکار تصمیمی نگرفته است اظهار کرد: تالیا به عنوان پیمانکار ما محسوب می‌شود و باید طبق قرارداد درباره‌ عملکرد آن برخورد شود و سازمان‌های نظارتی نیز این برخورد را از ما انتظار دارند اما در حال حاضر شرایطی ایجاد شده که تالیا در حال گسترش شبکه‌های خود بوده و ارقام دلیل این مدعا است.

وی گفت: تالیا مشکلات سرمایه‌گذاری داشته اما در حال برطرف کردن آن‌ها است و ما هر 15 روز یک بار نیز از شبکه گزارش تهیه کرده و عملکرد آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی پیش از این در ارزیابی وضعیت پروژه‌ سیم‌کارت‌های اعتباری تالیا گفته بود: مجتمع صنعتی رفسنجان (تالیا) فاز دوم توسعه خود را با تاخیر آغاز کرد و بهترین فرصت خود را از دست داد چرا که این امر سبب شد اپراتور دوم تلفن همراه (ایرانسل) که به تازگی پا به عرصه مخابرات گذاشته بود از این موقعیت استفاده کند و سیم‌کارت‌های اعتباری خود را عرضه کند.

او افزوده بود: تالیا باید حداقل تا پایان سال گذشته تعداد مشترکان خود را بر اساس قرارداد به دو میلیون مشترک می‌رساند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره‌ تشکیل جلساتی برای حل اختلاف برای تالیا گفته بود: تالیا پیمانکار شرکت مخابرات ایران است اما یکسری اختلاف نظر در قرارداد وجود دارد، از این رو جلسات حل اختلاف تشکیل می‌شود چرا که در یکی از بندهای قرارداد تالیا پیش بینی شده است چنانچه بین کارفرما و پیمانکار اختلاف نظری وجود داشته باشد، حکمیت آن به عهده‌ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

به گفته‌ او اختلاف نظر شرکت مخابرات ایران با تالیا در رابطه با زمان آغاز اجرایی شدن قرارداد و میزان پالس اتصال متقابل (اینترکانکشن) است که در این دو مورد با تالیا به توافق نرسیده‌ایم و با تشکیل جلسات حل اختلاف به این موضوع رسیدگی می‌شود و در نهایت نظر نهایی اعلام می‌شود.
 

کد خبر 31450

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار