چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مریم هاشمی بانوی ووشوکار کرمانشاهی توانست مدال طلای سیزدهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان را کسب کند.

مریم هاشمی ووشو

سید رامین موذنی رئیس هیات ووشوی کرمانشاه با تائید این خبر به ایرنا گفت: مریم هاشمی سانداکار شایسته کرمانشاهی تیم ملی ووشو  با برتری در دیدار فینال وزن 70- کیلوگرم صاحب مدال طلا شد.

وی افزود: هاشمی در دیدار فینال این وزن برابر حریفی از جمهوری چک قرار گرفت و توانست با شایستگی این حریف را نیز از پیش رو بر دارد و عنوان قهرمانی جهان را برای سومین بار متوالی از آن خود نماید.

موذنی خاطرنشان کرد: هاشمی پیش از این و در سال‌های 2011 و 2013 مسابقه‌های قهرمانی جهان که در ترکیه و مالزی برگزار شد نیز توانسته بود مدال طلا را کسب کند.

هاشمی که از عصر دوشنبه ( 25 آبان) مسابقاتش را در جاکارتای اندونزی آغاز کرده بود پس از یک دور استراحت در اولین مسابقه خود برابر داریا شینا از قزاقستان قرار گرفت و در دیداری حساب شده توانست در دو راند مقابل حریف خود پیروز شود.

هاشمی با این پیروزی به دیدار نیمه نهایی راه یافت که در این مرحله نیز با نمایشی خیره کننده مقابل کریستینا استانکو از رومانی پیروز و روانه دیدار فینال شد.

رقابت‌های ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان از روز شنبه (23 آبان) با حضور یک هزار ورزشکار از 82 کشور به میزبانی شهر جاکارتای اندونزی آغاز شده و امروز با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

کد خبر 314318

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha