همشهری آنلاین: عملیات پلیس فرانسه در منطقه سن دونی پاریس دست کم دو نفر کشته به جا گذاشته است. خبرگزاری‌ها می‌گویند هفت تن دیگر هم دستگیر شده‌اند.

paris

paris

پليس پس از حمله به يك آپارتمان در منطقه سن دوني (Saint-Denis) در شمال پاريس هم اكنون يك كليسا را هم به محاصره در آورده است.

یکی از مقامات دادستانی پاريس گفت یکی از مظنونان با شلیک پلیس از پای در آمده است و دیگری زنی است که با انفجار انتحاری خود را کشته است. به گزارش پلیس یکی از مظنونان هم از آپارتمان گریخته است.

صدای تیراندازی و شلیک گلوله همچنان از این ناحیه به گوش می‌رسد. خیابان‌های منتهی به منطقه سن دونی مسدود شده‌اند و به گفته شهردار محلی، مدارس بسته‌اند.

  • آخرين خبرها:

- گزارش‌ها حاکی از آن است که ماموران پلیس وارد کلیسای سن دنی شده و آنجا را تفتیش کردند

- فرانسوا اولاند، رییس جمهوری فرانسه در نشست شهرداران فرانسه سخنرانی كرد. او ضمن تجلیل از عملیات پلیس در حفاظت از جان و امنیت مردم در حملات روزهای اخیر از مردم خواست اتحاد خود را حفظ کنند. او از شهرداران خواست برای مقابله با حوادث مشابه با مقام های امنیتی و انتظامی کشور همکاری بیشتری داشته باشند. اولاند افزود پس از هماهنگی با نخست وزیر فرانسه و به توصیه او، وضعیت اضطراری در کشور را به مدت سه ماه دیگر تمدید می‌کند.

کد خبر 314314

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha