چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷
۰ نفر

همشهری دو : خرید مجازی از فروشگاه‌های شهروند، خدمتی متفاوت و نسبتا جدید از این فروشگاه‌های زنجیره‌ای به‌حساب می‌آید که مورد استقبال مردم هم قرار گرفته است.

مسلماً ايجاد يك شهر الكترونيك جزو دغدغه‌هايي محسوب مي‌شود كه همواره مديران شهري به‌دنبال تحقق آن بوده‌اند و راه‌اندازي فرايند خريد مجازي از فروشگاه‌هاي شهروند يك گام ديگر در همين زمينه به‌حساب مي‌آيد. البته اين خريد مجازي شرايط و مراحلي دارد كه در اين بخش آورده شده.

شرايط سفارش مجازي كالا چيست؟
براي مشاهده و انتخاب كالاها 2روش درنظر گرفته شده است؛ روش اول اينكه از سايت فروشگاه مجازي شهروند وارد بخش فروش مجازي شويد و روش دوم، استفاده از كاتالوگ محصولات عرضه شده در فروشگاه مجازي شهروند است كه به راحتي در دسترس شماست. در گام بعدي بايد سفارش را از طريق سايت فروشگاه مجازي شهروند ارائه دهيد. يادتان باشد كه براي خريد مجازي، عضويت در سايت فروشگاه مجازي شهروند ضرورت دارد. براي خريد از اين فروشگاه، ابتدا بايد عضو شويد، به همين منظور در سايت فروشگاه‌هاي شهروند روي لينك «فروشگاه مجازي» كليك و در فروشگاه ثبت‌نام كنيد و ظرف چند دقيقه به عضويت «فروشگاه مجازي شهروند» در‌آييد.

چگونه كالاي مورد نياز را پيدا كنيم؟
شما مي‌توانيد وب‌سايت فروشگاه مجازي را براساس علاقه‌مندي‌هاي خود بررسي كرده و كالاهاي مورد نظر خود را بيابيد. همچنين مي‌توانيد از بخش جست‌وجوي سايت براي يافتن كالاها استفاده كنيد. هنگامي كه كالاي مورد نظر خود را يافتيد، با كليك روي لينك «افزودن به سبد خريد» كالا به سبد خريد شما اضافه خواهد شد و شما در نهايت با افزودن تمام كالاهاي درخواستي به سبد خريد خود مي‌توانيد در هر لحظه‌اي اقدام به اتمام خريد و انجام عمليات پرداخت كنيد. براي ثبت سفارش خود كافي است تا روي لينك «اتمام خريد و انجام عمليات پرداخت» كليك كنيد و وارد فرايند ثبت سفارش خود شويد. پس از ثبت سفارش، كارشناسان فروشگاه مجازي شهروند براي تأييد سفارش و هماهنگي براي ارسال كالا با شما تماس خواهند گرفت.

کد خبر 314276

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha