همشهری آنلاین-علی شاکری: محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ایران به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون جهانی والیبال درآمد.

Davarzani

با گذشت دو روز از آغاز مجمع عمومی انتخابات کنفدراسیون والیبال در شهر ریاض، ظاهرا همه چیز به روز پایانی مجمع (سه‌شنبه 26 آبان) واگذار شده تا رسما انتخابات مهم از جمله معرفی رئیس جدید، روسای مناطق 5 گانه آسیا، کمیته‌ها و همچنین نفرات منتخب کنفدراسیون برای عضویت در هیات رئیسه FIVB در حضور میهمانان ویژه صورت پذیرد.

برای ریاست کنفدراسیون والیبال آسیا، دکتر صالح بن ناصر عربستانی که چند سال پیش جانشین ژی هونگ وی چینی شده بود، مشکل چندانی برابر رقیب ژاپنی خود نخواهد داشت، اما به جز منطقه آسیای مرکزی که بعد از مرگ ادیتیان هندی با سرپرست اداره می‌شد، رئیس فدراسیون والیبال ایران نامزد شده که به احتمال نود درصد با رایزنی صورت داده، انتخاب می‌شود. اما محمدرضا داروزنی امروز سمت دیگری هم خواهد گرفت و آن هم به عضویت در آمدن او در هیات رئیسه FIVB خواهد بود که شب گذشته با رایزنی‌های انجام شده قطعی شده است .

از میان دیگر نامزدهای ایرانی نیز تنها رامین طباطبایی برای ریاست کمیته پزشکی متقاضی شده که او هم شانس زیادی برای انتخاب شدن دارد.

اما سایرین از محمود افشار دوست دبیرکل فدراسیون که کاندید عضویت در کمیته تازه تاسیس مربیان شده تا امیدوار حاتمی، سعید درخشنده، هومن باقری برای عضویت در سایر کمیته‌ها باید تا پایان سال منتظر انتخاب روسای کمیته‌ها از سوی AVC باقی بمانند.

عکس‌های اختصاصی همشهری آنلاین از نمایندگان ایران،  افشاردوست و درخشنده در کنار دکتر صالح بن ناصر رئیس عربستانی کنفدراسیون آسیا، عیسی حمزه نایب رئیس کویتی AVC و اری گراسا رئیس برزیلی FIVB و نيز درخشنده در كنار داورزني:

والیبالدرخشنده-داورزنی

کد خبر 314154

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha