چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۹:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک زوج انگلیسی بیش از 20 سال در یک متل ارزان‌قیمت جاده‌ای زندگی کرده‌اند، زیرا نمی‌خواهند مجبور به پختن غذا و شستن لباس شوند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه دیوید دیویدسون 79 ساله و همسرش جین 70 ساله هنگام دیدار از یک عمه بیمار در سال 1985 به یک متل بین‌راهی رفتند- و به فوریت مجذوب آن شدند.

اتاق آنها در متلی نزدیک شهر گرانتام، در شرق انگلیسی در جاده میان لندن و ادینبورو، به یک پارکینگ ماشین مشرف است، و  کمی‌ دورتر ورودی یک اتوبان قرار دارد که کامیون‌ها روز و شب در آن در حال حرکت هستند.

دیوید دیویدسون در این باره گفت: "نرخ اجاره برای ما به خاطر اینکه از مدت‌ها قبل اتاق را رزرو می‌کنیم، فوق‌العاده است، و حتی مستخدم شخصی خودمان را داریم. همه ملحفه‌های تختخواب را هم با ماشین لباسشویی می‌شویند. از این یهتر دیگر نمی‌شود."

این زوج حدود 100000 پوند  در این مدت برای اجاره اتاق‌ها پرداخته‌اند که در نتیجه اجاره اتاق در هرشب برای‌‌شان بسیار کم و در حدود 15 پاند تمام شده است.

متل اسم اتاق آنها را عوض کرده است و آن را "سوئیت دیویدسون‌ها" نامیده و پلاکی به یادبود دهمین سال اقامت آنها در پذیرش متل قرار داده است.

خانم و آقای دیویدسون با کارکنان متل هدایای کریسمس مبادله می‌کنند، در غذاخوری کنار جاده در آن طرف پارکینگ غذا می‌خورند و آمد و رفت ماشین‌ها را تماشا می‌کنند.

دیوید می‌گوید: "همیشه چیزی در بیرون از پنجره برای تماشا کردن هست. اتاق ما مشرف به یک پارکینگ و  یک اتوبان شلوغ قرار دارد که کامیون‌ها شب‌ها از آن می گذرند."

همسر او می‌افزاید: "ما در طول زمستان مجبور نیستیم هزینه‌‌های وسائل گرم‌کننده را بپردازیم و اینجا از بسیاری از جاهای دیگر در این روزها امن‌تر است."

کد خبر 31325

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز