همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون امینت ملی مجلس یکشنبه ۱۷ آبان از غرفه همشهری در بیستمین یکمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی بازدید کرد.

بازدید بروجردی از غرفه همشهری

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، دکتر علاء الدین بروجردی در حاشیه بازدید از غرفه موسسه همشهری در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، در پاسخ به سوال خبرنگار همشهری آنلاین مبنی بر الزامات تامین امنیت برای سرمایه گذاران خارجی در دوره پسا برجام گفت: در زمینه سرمایه گذاری در دوره پسا برجام، هم نیازمند بازنگری در قوانین مربوطه هستیم و هم فضای کلی کشور حائز اهیمت است.

رئیس کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس اقزود: احساس امنیت برای سرمایه گذاران بسیار مهم است و امیدواریم که در عرصه اقتصادی بتوانیم فضایی ایجاد کنیم که حداکثر استفاده را بخصوص از سرمایه‌های ایرانی خارج از کشور داشته باشیم.

بازدید بروجردی از غرفه همشهری

وی در پاسخ به اینکه آیا فضای کشور به لحاظ امنیت سرمایه گذاری را مطلوب ارزیابی می‌کند، اظهار داشت: تا وضعیت مطلوب فاصله ی قابل توجهی داریم.

دکتر بروجردی در ادامه گفت: انتظار داریم در دوره پسا برجام، سرمایه گذاری در پروژه‌های زیر بنایی مورد توجه قرار گیرد و سرمایه گذاری در کشور در راستای اقصاد مقاومتی باشد.

عکس از مهلا داریان

کد خبر 313090

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha