یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: به گزارش هواشناسی، با ورود سامانه بارشی در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، برخی مناطق جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز ابرناکی و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

باران

سازمان هواشناسي با درج اطلاعه‌اي بر روي سايت اين سازمان با اعلام ورود سامانه بارشي به كشور از فردا (دوشنبه 18 آبان)، اضافه كرد: سه شنبه گستره بارش نیمه غربی، بخش‌هایی از مرکز، جنوب و ارتفاعات جنوب شرق کشور را نیز فرا می‌گیرد که در مناطق کوهستانی شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش به صورت برف و در استانهای جنوبی با رعدوبرق همراه خواهد بود. فعالیت بارشی این سامانه روز چهارشنبه در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور می‌باشد.

براین اساس، شرایط جوی مناطق مختلف کشور به شرح زیر پیش‌بینی می‌شود:

دوشنبه هجدهم آبان: استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، غرب کردستان، شمال غرب کرمانشاه، ایلام، غرب لرستان، شمال خوزستان، هرمزگان و جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان.

سه شنبه نوزدهم آبان: استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، زنجان، همدان، مرکزی، شمال خوزستان، فارس، کرمان، بوشهر و هرمزگان و دامنه‌های البرز در استانهای قزوین، البرز و تهران.

چهار شنبه بيستم آبان: استان‌های فارس، هرمزگان، کرمان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی.

کد خبر 313089

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha