اربعین امسال زائران کربلای معلی و نجف اشرف شاهد خدمات‌رسانی بهتری خواهند بود.

برنامه‌ريزي‌هاي صورت‌گرفته به‌گونه‌اي است كه كمك‌هاي مردمي هر 3روز يك‌بار از تهران به كربلا و نجف اعزام شود و شهروندان تهراني مي‌توانند كمك‌هاي خود را به ستاد اربعين واقع در ميدان گمرك نرسيده به بيمارستان فارابي اهدا كنند. اين در حالي است كه امروز نخستين كاميون كمك‌هاي مردمي از تهران به سمت نجف و كربلا اعزام مي‌شود و استقبال گسترده شهروندان تهراني براي كمك به اين ستاد باعث شده است كه رئيس كميته برنامه‌ريزي اعزام نيرو و تجهيزات به كربلا و نجف از ارسال كمك‌ها به‌صورت
هر 3روز يك‌بار خبر دهد.

رضا قديمي با اشاره به اعزام محموله به كربلاي معلي و نجف اشرف به‌منظور خدمات‌دهي به زائران در روز اربعين گفت: امسال نيز شهرداري تهران آماده دريافت كمك‌هاي مردمي است، به‌گونه‌اي كه تاكنون شهروندان بي‌شماري به درخواست خود كمك‌هايشان را به اين ستاد اهدا كرده‌اند. مديرعامل شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهرداري تهران افزود: كمك‌هاي مردمي اصناف و سازمان‌ها بي‌شمار بوده است، به‌نحوي كه شنبه صبح 5كاميون به سمت شهر كربلا اعزام خواهد شد.

مسئول كميته برنامه‌ريزي در اعزام نيرو و تجهيزات به كربلا و نجف با اشاره به اقلام ارسالي براي روز اربعين ادامه داد: 10هزار تخته پتو، 5هزار ليتر مواد شوينده، حبوبات و... ازجمله اين اقلام هستند. وي تأكيد كرد: تا 15روز قبل از اربعين آماده دريافت كمك‌هاي مردمي و ارسال آنها هستيم.

قديمي با بيان اينكه به‌طور ميانگين هر 3روز يك‌بار 10تريلي بار را مي‌توانيم به كربلا و نجف ارسال كنيم، اذعان كرد: شهروندان تهراني مي‌توانند براي اهداي كمك‌هاي مردمي به ستاد اربعين واقع در ميدان گمرك، نرسيده به بيمارستان فارابي مراجعه كنند.

کد خبر 312839

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha